Goca Tržan BESNA - nije mogla da veruje šta je postao MODNI TREND: "Izgleda se kao hobit u tome, ružne su "
Jedna od urbanih pop ikona Srbije negira da ovakva obuća može da budu statusni simbol.
Goca Tržan važi za jednu od ikona pop domaće muzike već više decenija.
Ona je poznata po tome da je uvek išla svojim putem i da nikada nije robovala modnim trendovima, niti se selbo podvodila mirljenjima mase.
Od marta počinju DANI U KOJIMA JE SVE MOGUĆE: Posebnu sreću imaće OVA 3 ZNAKA - čeka ih VELIKA LJUBAV!
Sve smo se ložile na njega, a sada je NEPREPOZNATLJIV: ''Zverka'' se potpuno zapustio, EVO kako izgleda danas
Od marta počinju DANI U KOJIMA JE SVE MOGUĆE: Posebnu sreću imaće OVA 3 ZNAKA - čeka ih VELIKA LJUBAV!
Stoga je u jednoj emisiji pred Ognjenom Amidžićem prokomentarisala cenu patika jednog monog brenda i trenda koji ona smatra ružnim .
Ona sa vidno iznervirala i počela da viče:
- 700 evra patike? Zašto druže? Šta košta na njima 700 evra? Izgledaju kao pegla? Zašto bih nosila peglu koja nije udobna i izgledam kao Hobit u njoj? Zato što neko rekao da ne to statusni suimbol? Pa meni nije statusni simbol - vikala je Goca vidno iznervirana.
Zašto su neki brendovi statusni simboli iako su ružni?
Pojedini brendovi patika postaju statusni simboli iz različitih razloga, iako neki smatraju da su "ružni". Evo nekoliko faktora koji mogu doprinieti tome Brendovi često ulažu velike napore u stvaranje percepcije ekskluzivnosti i prestiža putem svojih marketinških kampanja. To može uključivati angažiranje poznatih ličnosti, kreiranje posebnih kolekcija ili organiziranje ekskluzivnih događaja, što sve povećava percepciju vrijednosti brenda. Određene patike postaju popularne zbog svoje povezanosti s određenim subkulturama ili zajednicama. Ljudi mogu nositi određene brendove kako bi pokazali pripadnost određenoj grupi ili stilu života.
Gocinu rekciju možete da poslušate u nastavku: