Snimak koliko je Goca Tržan besna zapalio internet - "Šta košta 700 evra? Ružne su, meni to nije statusni simbol"
Poznata pevačica ne može da veruje da neko izdvaja pare za obuću u kojoj se, kako tvrdi, izgleda kao hobit.
Goca Tržan nije krila da joj se jedan strani brend skupih patika uopšte ne dopada.
ikona domaće pop muzike je poznata po tome da je uvek išla svojim putem i da nikada nije robovala modnim trendovima, niti se selbo podvodila mirljenjima mase.
Stoga je u jednoj emisiji pred Ognjenom Amidžićem prokomentarisala cenu patika jednog modnog brenda i trenda koji ona smatra ružnim.
Ona sa vidno iznervirala i počela da viče:
- 700 evra patike? Zašto druže? Šta košta na njima 700 evra? Izgledaju kao pegla? Zašto bih nosila peglu koja nije udobna i izgledam kao Hobit u njoj? Zato što neko rekao da ne to statusni simbol? Pa meni nije statusni simbol - vikala je Goca vidno iznervirana.
Mnogi se slažu sa Gocom Tržan. Opšte je poznato da brendovi često ulažu velike napore u stvaranje percepcije ekskluzivnosti i prestiža putem svojih marketinških kampanja. To može uključivati angažovanje poznatih ličnosti, kreiranje posebnih kolekcija ili organiziranje ekskluzivnih događaja, što sve povećava percepciju vrednosti brenda. Određene patike postaju popularne zbog svoje povezanosti s određenim subkulturama ili zajednicama. Ljudi mogu nositi određene brendove kako bi pokazali pripadnost određenoj grupi ili stilu života. Stoga nije čudno da zbog nekih "ružnih" modnih predmeta, ljudi izdvajaju veliku kočičinu para.