clear sky
20°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

SVETSKI TREND: Osvežavajući napici inspirisani prirodom - ne goje, a preukusni su

29.09.2016. 13:05
Piše:
PR
Jabuke
Jabuke / Izvor: Profimedia

Za zdrav život, dobro raspoloženje i vitku liniju lekari i nutricionisti neizostavno preporučuju optimalan unos tečnosti, naročito vode.

Optimalan unos vode, kažu stručnjaci, jeste oko dve litre dnevno.Ipak, nije svima, naročito mališanima, lako da steknu zdravu naviku da često piju samo običnu vodu, aosvežavajući gazirani napici uglavnom sadrže mnogo šećera, čije obilno konzumiranje utiče na zdravlje i gojaznost.

Iz potrebe da se konzumira zdravije, a i dalje ukusno osveženje, svetski trend postale su obične i gazirane vode bez veštačkih zaslađivača koje sadrže do 10% čistog voćnog soka, što je, inače, nekoliko puta veći sadržaj soka u odnosu na prosek u kategoriji gaziranih napitaka. Jer, svi znamo da ne pijemo samo da utolimo žeđ, već u čaši omiljenog napitka nalazimo i momenat hedonističkog uživanja.

Voćni mehurići sada i kod nas

Ovakve opcije - pića koja nude dobar ukus, napravljena od manjeg broja jednostavnih sastojaka i manje kalorija iz šećera – sada su dostupne i na našem tržištu. 

Potrošači koji vole voćne mehuriće mogu da pronađu osvežavajuće napitke sa autentičnim lokalnim prirodnim sastojcima, kao što su sok od jabuke/grožđa i kruške, bez dodatog šećera, za užitak bez griže savesti.

Knjaz Miloš
Knjaz Miloš / Izvor: Foto: Promo