clear sky
19°C
27.05.2024.
Beograd
eur
117.1199
usd
107.9446
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

PA TO NAM TREBA! Ona je otkrila caku kako da skineš 5 kg BEZ MUKE!

19.09.2017. 09:08
Piše:
Srbija Danas
Suzi Barel
Suzi Barel / Izvor: Foto: Instagram Printscreen/susiediet

Lakše je nego što izgleda...

Suzi Barel je nutricionistkinja poznata po svom čuvenom triku korigovanja kilaže uz pomoć taktike "limitirani sati jela".

BROJKE MOGU DA PREVARE: Samo u jednom slučaju vaga će ti pokazati PRAVU težinu

Kako Suzi kaže, prvi obrok bi trebalo da bude između osam i devet časova ujutro, dok bi poslednji trebalo da bude u 18 ili 19 časova.

Jedite ove NAMIRNICE UVEČE, i smršajte LAKO i BEZ MUKE!

Na taj način se pravi "efekat mršavljenja preko noći", po njenim rečima. A, kada su obroci razvučeni na duži vremenski period, to uzrokuje da telo skladišti više masti nego što bi trebalo i lišava nas navike da jedemo samo onda kada smo gladni. Ima logike, zar ne?

 

Објава коју дели Susie Burrell (@susiediet) дана

E, pa zato bi, smatra Suzi, trebalo da imamo tačno određeno vreme kada ćemo sesti da jedemo, svaki put.

Pritom, trebalo bi voditi računa da najveći obrok u toku dana ne bude i poslednji. Upravo zato je jako važno da doručak ili ručak bude veoma obilan, a večera što lakša i obavezno nekoliko sati pre odlaska u krevet.

Suzi, takođe, savetuje potpuno izbacivanje grickalica, bilo da se radi o keksu, voću ili kafi. Broj kalorija iz grickalica se često svede na više od 400 dnevno, a mi toga nismo ni svesni.

 

Објава коју дели Susie Burrell (@susiediet) дана

Ono što Barelova savetuje jesu obroci koji će nas držati po tri, četiri sata site.

Naravno, sokovi i ostale tečnosti su, takođe, veoma kalorične i trebalo bi ih izbegavati.

- Nije istina da nas one mogu zasititi, tako se samo još više gojimo - rekla je Suzi.

 

Објава коју дели Susie Burrell (@susiediet) дана

Zato, nutricionistkinja savetuje mnogo više vode i čajeva.

Što, zapravo, i ne zahteva radikalne promene u našim životima, a može učiniti da izgledamo neuporedivo bolje. Vredi probati, zar ne?

 

Објава коју дели Susie Burrell (@susiediet) дана