Skip to main content
žeđ

Ove TRI STVARI izbegavajte da unosite u organizam PRE SPAVANJA: Loše utiču na san, iako biste za jednu to teško rekli...

Foto: Profimedia
Preskočite ih!

Savremeni način života, u kojem je većina nas konstantno okružena stresom, itekako utiče i na naš organizam, kao i na spavanje. Koliko vam se puta dogodilo da uveče legnete i nikako ne možete da se uspavate?

Vrtite se i vrtite po krevetu, ali pomaka nema. Stres prilično utiče na kvalitetan san, ali iznenadiće vas informacija da isto tako velike probleme mogu da uzrokuju i pojedine namirnice koje unosite u organizam pre spavanja.

NIJE SAMO MILJANA ZAVRŠILA NA LEČENJU - Poznata pevačica HOSPITALIZOVANA nakon operacije smanjenja želuca

NIJE SAMO MILJANA ZAVRŠILA NA LEČENJU - Poznata pevačica HOSPITALIZOVANA nakon operacije smanjenja želuca

OVO JE NAJSLABIJA KRVNA GRUPA: Osobe koje joj pripadaju teško podnose opasne bolesti

OVO JE NAJSLABIJA KRVNA GRUPA: Osobe koje joj pripadaju teško podnose opasne bolesti

Pržena hrana - puna masnoće, ova hrana napraviće totalni haos u vašem organizmu, posebno pred spavanje, zato uveče pokušajte da izbegavate hranu poput pomfrita i pohovane piletine.

Meso
Meso
Foto: Profimedia

Kafa - ovo pravilo je poprilično jednostavno: nemojte da je konzumirate barem šest sati pre odlaska u krevet. Da odmah razjasnimo, nije tu samo reč o napitku, već i o skrivenom kofeinu koji može da se pronađe u čokoladi, kao i gaziranim pićima.

Kafa
Domaća kafa
Foto: Profimedia

Alkohol - možda mislite da ćete kada popijete čašu vina lakše da zaspite, ali varate se. Unos alkohola u organizam u večernjim satima samo će da poremeti vaš ciklus spavanja. Istina je, možda ćete brže da zaspite, ali isto tako ćete verovatno da se budite noću, a ujutro ćete da se probudite sa glavoboljom.

 

Vremenska prognoza
Clear sky
13 Beograd