Skip to main content
pospanost

NE GOJE I ODLIČNE SU ZA SAN - Namirnice koje možete JESTI bez griše savesti pre odlaska na spavanje

Foto: Shutterstock
Veoma su zdrave i neće uticati na liniju!

Preporuka je da večera bude najmanje tri sata pre odlaska na spavanje, ali pošto je jako teško zaspati praznog stomaka, dajemo vam preporuku, šta biste mogli da jedete što neće ugroziti vaš san i bez osećaja griže savesti, jer nećete morati da razmišljate da li će to uticati na liniju.

Možete jesti niskokaloričnu hranu sat vremena pred spavanje, dajući prednost hrani koja sadrži aminokiselinu triptofan. Ove namirnice neće se "lepiti" za stomak ili struk, odnosno neće loše uticati na figuru, a pomažu da zaspite siti. Naravno, važno je da pazite na količinu.

Znate je kao Madam Piano, a malo ko zna da je PROMENILA PRAVO IME, kao i da IZA SEBE IMA BRAK SA KOLEGOM! DANAS se bavi potpuno drugačijom profesijom...

Znate je kao Madam Piano, a malo ko zna da je PROMENILA PRAVO IME, kao i da IZA SEBE IMA BRAK SA KOLEGOM! DANAS se bavi potpuno drugačijom profesijom...

CECA IMA NOVU FRIZURU - Pevačica se POHVALILA PROMENOM na društvenim mrežama, razlika je očigledna (FOTO)

CECA IMA NOVU FRIZURU - Pevačica se POHVALILA PROMENOM na društvenim mrežama, razlika je očigledna (FOTO)

Kefir zadovoljava ove uslove jer sadrži kalcijum koji se bolje apsorbuje uveče, kao i probiotike koji su dobri za varenje. Kefir je niskokaloričan, a potrebno je da izaberete onaj sa 1-1,5% masti.

Ćureće meso je još jedna dobra opcija za kasnu užinu. Ima malo kalorija, sadrži proteine koji su važni za funkcionisanje metabolizma i osećaj sitosti. Večernja upotreba ćuretine treba da bude umerena, ne više od 80 g.

jogurt
jogurt
Foto: Youtube printscreen/ Hanuma kocht - Hanumina kuhinja

Bademi - Korisno je pojesti malo (ne više od 40 g) badema pre spavanja. Sadrži magnezijum koji smiruje nervni sistem, pa može pomoći da se lakše uspavate i smanjite nesanicu.

Jabuke - Najbolje je da pred spavanje jedete pečene jabuke jer se lakše apsorbuju i vare. Jabukle su niskokalorične, a brzo će vas zasititi.

Trešnje su bogate triptofanom i pomažu da se lakše uspavate i imate kvalitetan san. Nemojte preterati sa konzumiranjem trešanja kasno uveče zbog šećera koje ovo voće sadrži, već pojedite samo par, toliko da se malo zasladite pre nego što zaspite.

jabuke
Foto: Profimedia

 

Vremenska prognoza
Pretežno vedro
24 Beograd