clear sky
19°C
30.05.2024.
Beograd
eur
117.1153
usd
107.9304
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Zrnce zdravlja u borbi protiv bolesti: Žene u MENOPAUZI ovo treba da jedu svakog dana

05.11.2019. 16:52
Piše:
Srbija Danas/lovesensa.rs
Ženi u menopauzi
Ženi u menopauzi / Izvor: Profimedia

Redukujte simptome ishranom.

Soja raste u istočnoj Aziji u kojoj se već hiljadama godina koristi u ishrani.

UHVATITE SEZONU! Dunja donosi zdravlje, a ne goji!

UHVATITE SEZONU! Dunja donosi zdravlje, a ne goji!

Bele tačkice na noktima nisu uvek dobroćudne: Evo kako vam nokti mogu otkriti ozbiljne bolesti

Bele tačkice na noktima nisu uvek dobroćudne: Evo kako vam nokti mogu otkriti ozbiljne bolesti

STALNE PROMENE VREMENA LOME ORGANIZAM: Da biste ga OJAČALI, morate da imate ove 3 NAMIRNICE u kući

STALNE PROMENE VREMENA LOME ORGANIZAM: Da biste ga OJAČALI, morate da imate ove 3 NAMIRNICE u kući

Od soje može da se priprema brašno, mleko, protein, sos i ulje, a malo ko zna koliko je značajno njeno lekovtio dejstvo. Zrno soje sadrži antioksidanse i fitonutriente, kao i vlakna, proteine i omega 3 i omega 6 masne kiseline.

Takođe, ovo zrno je bogato vitaminima i mineralima kao što su: molibden, vitamin K1, folna kiselina, fosfor i vitamin B1.

Menopauza je često praćena neprijatnim simptomima poput znojenja, talasa vrućine i čestim promenama raspoloženja, a sve to uzrokovano je smanjenjem estrogena.

Žene u Aziji mnogo lakše podnose fizičke i psihičke promene u menopauzi u odnosu na žene sa zapada, a strunjaci ističu da je to zbog redovnog konzumiranja soje.

soja
soja / Izvor: Profimedia

Sojino zrno sadrži izoflavone, familiju fitoestrogena, a njihov unos reguliše simptome menopauze kod mnogih žena. Ženama u menopauzi preporučuje se konzumiranje 60 g zrna soje dnevno.

Napominjemo da koprišćenje soje nije zamena za prepisanu terapiju i da na zdravlčje dobro delujje samo soja koja je organski gajena.

Izbacite sluz iz sinusa: Evo nekoliko efikasnih domaćih rešenja! (RECEPT)

Izbacite sluz iz sinusa: Evo nekoliko efikasnih domaćih rešenja! (RECEPT)

PLIVANJE POKREĆE CEO ORGANIZAM: Ostanite u formi i tokom zime

PLIVANJE POKREĆE CEO ORGANIZAM: Ostanite u formi i tokom zime

Što pre počnite da ih konzumirate: Namirnice koje najbolje smanjuju VISOK PRITISAK

Što pre počnite da ih konzumirate: Namirnice koje najbolje smanjuju VISOK PRITISAK

NAUČNO DOKAZANO: Spisak namirnica koje tope masne naslage tokom noći

NAUČNO DOKAZANO: Spisak namirnica koje tope masne naslage tokom noći

Kako da sprečite MIOME materice: OVI prirodni lekovi su pravo čudo za žensko zdravlje

Kako da sprečite MIOME materice: OVI prirodni lekovi su pravo čudo za žensko zdravlje