clear sky
13°C
28.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

TOP PONUDA: Brabus ima nekoliko zanimljivih varijanti

06.03.2020. 10:15
Piše:
Srbija Danas/Autoblog
Mercedes
Mercedes / Izvor: Profimedia

Svi izgledaju top...

U ponudi Brabusa se sada nalaze i paketi za nekoliko novih Mercedesovih modela, kao i za najnoviji električni Smart EQ.

Ukratko, Mercedes GLS pored Brabus prednje maske, seta pragova, zadnjeg krovnog spojlera i zadnjeg difuzora, karakterišu i gloss black elementi, alu točkovi i do 24 inča (gume Pirelli 295/35 i 335/30) i enterijer sa kožom, alkantarom, Brabus patosnicama i aluminijumskim pedalama.

FOLKSVAGEN U PROBLEMU: Ne ide sve glatko sa modelom ID.3

FOLKSVAGEN U PROBLEMU: Ne ide sve glatko sa modelom ID.3

HIT TEHNOLOGIJA: Ova vozila "vide" ispod površine

HIT TEHNOLOGIJA: Ova vozila "vide" ispod površine

POKRENUO PRIČU: Elon Mask progovorio o Sajbertraku

POKRENUO PRIČU: Elon Mask progovorio o Sajbertraku

Paket sadrži i modifikovano oslanjanje (auto je niži za 25 mm), kao i paket za pojačanje motora u verziji GLS 400d 4Matic (2,9 litarski dizelaš je ovde pojačan na 370KS i 750 Nm obrtnog momenta).

Sledi električni Mercedes EQC koji je uz pomoć Brabus E-PowerXtra performance paketa pojačan sa serijskih 300 kW/408KS i 760 Nm na 310 kW/422KS i 830 Nm.

Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 4,9 sekunde , dok je najveća brzina i dalje el. ograničena na 180 km/h.

Sem toga, Brabus je za EQC pripremio i nove elemente (novi prednji branik, zadnji spojler...), komplet Brabus Monoblock Z točkova od 20 i 21 inča, kao i nove elemente za unutrašnjost (koža, aluminijumski detalji, pragovi sa Brabus logom...).

Tu je i modifikovani Mercedes-AMG G63, nazvan Brabus 800 Black and Gold Edition.

Ovaj automobil sada raspolaže sa 800KS i 1000 Nm obrtnog momenta (motor je 4,0 litarski twin-turbo V8), pa ubrzanje do 100 km/h traje samo 4,2 sekunde dok je najveća brzina el. ograničena na 240 km/h.

Naravno, pojačanje motora nije jedino što je Brabus uradio na ovoj G klasi. U paketu su između ostalog i crni eksterijer, detalji u boji zlata, sportski izduvni sistem, widebody kit (proširenja blatobrana, branici, pragovi, zadnji krovni spojler, hauba sa otvorom za vazduh od ugljeničnih vlakana...), LED dnevna svetla, Brabus točkovi od 23 inča, kao i dorađeni enterijer (koža, alkantara, aluminijumske pedale...).

Brabus je takođe obratio pažnju i na najnoviji Mercedes GLE (W167).

To konkretno znači da je GLE dobio Brabus Monoblock točkove (do 23 inča), gume Continental SportContact 295/35 ZR23, aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji krovni spojler...), modifikovano oslanjanje (auto je niži 25 mm), kao i izmene u unutrašnjosti (koža, alkantara, drvo, aluminijumski detalji...).

Sem toga, tu su i paketi za pojačanje verzija GLE 300 d i GLE 400 d.

2,0 litarski dizelaš je pojačan sa 258KS i 620 Nm na 306KS i 690 Nm, pa GLE 300 d do 100 km/h ubrzava za 1,4 sekunde boje od fabričkog modela.

Verzija GLE 400 d je pojačana sa 330KS i 700 Nm na 370KS i 750 Nm, dok je ubrzanje do stotke smanjeno na 5,5 sekundi.

Na kraju, tu je i Brabus Ultimate E, doterana verzija električnog Smarta EQ.

Ovaj ekskluzivni primerak je između ostalog dobio i crni eksterijer, crni kožni enterijer, sedišta sa Brabus logon na naslonima za glavu, sportski volan sa kožom i alkantarom, sportske pedale i Brabus patosnice.

U paketu su i novi alu točkovi od 18 inča, aero body kit (prednji spojler, proširenja blatobrana, zadnji difuzor...), širi trag točkova, kao i modifikovano oslanjanje.