clear sky
14°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

FOLKSVAGEN U PROBLEMU: Ne ide sve glatko sa modelom ID.3

01.03.2020. 08:26
Piše:
Srbija Danas/B92
Volkswagen ID. Space Vizzion
Volkswagen ID. Space Vizzion / Izvor: Foto: Twitter printscreen @Tom_Meiers_VW

Mnogo grešaka!

Test vozači električnog Volkswagena ID.3 prijavljuju i 300 grešaka dnevno na ovom vozilu.

VW je još 2019. objavio da nastavlja sa proizvodnjom svog modela na struju ID.3 uprkos ozbiljnim problemima sa softverom u tom automobilu. Međutim, kako piše Manager Magazin, ovi propusti mogu prisiliti nemačkog proizvođača automobila da odustane od lansiranja prodaje ID.3, zakazanog za ovo leto.

Takođe se tvrdi da brojni test vozači automobila prijavljuju i do 300 grešaka dnevno.

HIT: Evo kako izgleda vožnja Chevrolet Korvete Stingrej C8

HIT: Evo kako izgleda vožnja Chevrolet Korvete Stingrej C8

"ZELENA" POLITIKA: Audi pravi presvlake od reciklirane plastike

"ZELENA" POLITIKA: Audi pravi presvlake od reciklirane plastike

NEVEROVATAN OBRT: Uložio velike pare, pa ga prodao za siću - evo i ZAŠTO

NEVEROVATAN OBRT: Uložio velike pare, pa ga prodao za siću - evo i ZAŠTO

Izgleda da problemi potiču od osnovne strukture softvera ID.3, koji je razvijen "prebrzo", navodi nemački časopis pozivajući se na same Volkswagenove stručnjake.

U izveštaju se tvrdi da više od 10.000 tehničara naporno radi u pokušaju da reši ove probleme, što na kraju može dovesti čak do odlaganja lansiranja automobila na tržište i do godinu dana.

Naravno, svako takvo kašnjenje moglo bi se pokazati vrlo skupim za Volkswagen, kome je potrebno da se ID.3 što pre pojavi na ulicama i putevima, kako bi ispunio nove, strože emisione ciljeve kada je reč o evropskoj floti VW automobila.

U decembru 2019, Manager Magazin je izvestio da će ovi propusti dovesti do toga da će biti kompletirano 20.000 primeraka Volkswagena ID.3 bez kompletnog softverskog paketa, što znači da će timovi ili inženjeri morati manuelno da rešavaju problem u post-produkciji.

ID.3 je prvi Volkswagenov produkcijski električni automobil zasnovan na MEB mehaničkoj platformi za električna vozila, koja treba da bude osnova za čak 27 modela na struju do kraja 2022, piše Autonews Europe.

Osnovna varijanta ID.3 prodavaće se po ceni ispod 30.000 evra u Nemačkoj.