clear sky
20°C
29.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

USKORO: Stiže električni Audi RS 6 sedan

13.08.2023. 22:16
Piše:
Srbija Danas/ AutoBlog
automobil
automobil / Izvor: Foto: Youtube printscreen/ AutoTrader

Dolazi sa više snage od prethodnika.

Mercedes i BMW sa svojim modelima EQE 53 i i5 M60 već su počeli da privlače nove kupce u klasi premium električnih limuzina više srednje klase. To je motivisalo Audi da 13 godina nakon gašenja ponovo aktivira priču o RS 6 sedanu.

Najavljen Infiniti QX Monograph Concept (VIDEO)

Najavljen Infiniti QX Monograph Concept (VIDEO)

NOVA PRAVILA ZA ELEKTRIČNE TROTINETE!

NOVA PRAVILA ZA ELEKTRIČNE TROTINETE!

STIŽE NOVI ASTON MARTIN

STIŽE NOVI ASTON MARTIN

Audi je predstavio A6 e-tron s istoimenim konceptom još 2021. godine. Vreme im curi, jer su Mercedes i BMW već zauzeli startne pozicije u novoj niši u kojoj preovladava struja. Audijev model s četvoro vrata bi trebalo da se pojavi negde 2025. kao potpuno novi RS 6 e-tron, odnosno neće više biti samo Avant u ponudi.

Naime, limuzina će se pridružiti verziji Avant e-tron u ovoj performantnoj liniji i to 15 godina nakon što ga je Audi ukinuo, zadržavši samo Avant. Proizvođač automobila iz Ingolstadta je odlučio da zaustavi proizvodnju limuzine RS 6 2010. godine iz straha da bi RS 6 mogao da kanibalizuje limuzinu RS 7 u to vreme. Bazirane na budućoj limuzini A6 e-tron, obe verzije su potvrđene za lansiranje 2024. godine. Audi planira da ih opremi novodizajniranim pogonskim sklopom na kojem kompanija radi u partnerstvu s Porscheom. Postavka s dva motora, slična onoj u Taycanu, pokretaće ovaj divlji duo.

Električni modeli će dolaziti s više snage od prethodnika sa SUS motorom, odnosno kupumaltivna snaga elektromotora bi trebalo da ide preko 1000 KS i oko 1000 Nm obrtnog momenta. Menjač sa dvostrukim kvačilom i ''električni'' quattro pogonom isporučivaće snagu i obrtni moment na obe osovine.

Premium Platform Electric (PPE), koju je takođe razvio Audi s Porscheom za velike automobile za koje MEB arhitektura nije odgovarajuća, naći se i kod limuzine i Avanta, podržavajući arhitekturu od 800 V i inverter od silicijum-karbida. Modeli kao što su Audi Q6 e-tron SUV i Q6 e-tron Sportback, ali i Porsche Macan Electric biće izrađeni takođe na PPE platformi.

Ali pre nego potpuno nova generacija RS 6 stigne na tržište, Audi i dalje ima planove sa aktuelnim modelom. Audi Sport odeljenje će izbaciti još jači RS 6 GT Avant. Njegov 4,0 litarski TFSI V8 s dva turbopunjača bi trebalo da ima 30 KS i 50 Nm više od RS 6 Avant Performance, koji razvija 630 KS i 900 Nm obrtnog momenta.