Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

УСКОРО: Стиже електрични Ауди РС 6 седан

13.08.2023. 22:16
Пише:
Србија Данас/ АутоБлог
automobil
аутомобил / Извор: Фото: Youtube printscreen/ АутоТрадер

Долази са више снаге од претходника.

Мерцедес и BMW са својим моделима EQE 53 и и5 М60 већ су почели да привлаче нове купце у класи премиум електричних лимузина више средње класе. То је мотивисало Ауди да 13 година након гашења поново активира причу о РС 6 седану.

Најављен Инфинити QX Монограпх Цонцепт (ВИДЕО)

Најављен Инфинити QX Монограпх Цонцепт (ВИДЕО)

НОВА ПРАВИЛА ЗА ЕЛЕКТРИЧНЕ ТРОТИНЕТЕ!

НОВА ПРАВИЛА ЗА ЕЛЕКТРИЧНЕ ТРОТИНЕТЕ!

СТИЖЕ НОВИ АСТОН МАРТИН

СТИЖЕ НОВИ АСТОН МАРТИН

Ауди је представио А6 е-трон с истоименим концептом још 2021. године. Време им цури, јер су Мерцедес и BMW већ заузели стартне позиције у новој ниши у којој преовладава струја. Аудијев модел с четворо врата би требало да се појави негде 2025. као потпуно нови РС 6 е-трон, односно неће више бити само Авант у понуди.

Наиме, лимузина ће се придружити верзији Авант е-трон у овој перформантној линији и то 15 година након што га је Ауди укинуо, задржавши само Авант. Произвођач аутомобила из Инголстадта је одлучио да заустави производњу лимузине РС 6 2010. године из страха да би РС 6 могао да канибализује лимузину РС 7 у то време. Базиране на будућој лимузини А6 е-трон, обе верзије су потврђене за лансирање 2024. године. Ауди планира да их опреми новодизајнираним погонским склопом на којем компанија ради у партнерству с Porscheom. Поставка с два мотора, слична оној у Taycanu, покретаће овај дивљи дуо.

Електрични модели ће долазити с више снаге од претходника са СУС мотором, односно купумалтивна снага електромотора би требало да иде преко 1000 КС и око 1000 Нм обртног момента. Мењач са двоструким квачилом и ''електрични'' quattro погоном испоручиваће снагу и обртни момент на обе осовине.

Премиум Платформ Елецтриц (PPE), коју је такође развио Ауди с Porscheom за велике аутомобиле за које МЕБ архитектура није одговарајућа, наћи се и код лимузине и Аванта, подржавајући архитектуру од 800 В и инвертер од силицијум-карбида. Модели као што су Ауди Q6 е-трон СУВ и Q6 е-трон Спортбацк, али и Porsche Мацан Елецтриц биће израђени такође на PPE платформи.

Али пре него потпуно нова генерација РС 6 стигне на тржиште, Ауди и даље има планове са актуелним моделом. Ауди Спорт одељење ће избацити још јачи РС 6 ГТ Авант. Његов 4,0 литарски ТФСИ В8 с два турбопуњача би требало да има 30 КС и 50 Нм више од РС 6 Авант Перформанце, који развија 630 КС и 900 Нм обртног момента.