IDEALAN AUTO ZA GRAD: Jeftini delovi, a kvarovi su MISAONA IMENICA!
Pre šest godina, novi Ignis 1.2 u Comfort verziji koštao je oko 12.000 evra.
S ciljem da bude malen i višenamenski, Suzuki Ignis treće generacije manji je od većine modela iz gradske klase. Bio je dostupan s opcijskim pogonom na sve kotače i imao prilično jedinstven izgled. Japanski mini SUV svakako se ne može klasifikovati kao običan. To vredi vizualno, tehnički i koncepcijski. Treća generacija prvi put se pojavila u prodajnim salonima 2016. godine. Ispod elegantne karoserije nalazi se lagana Suzukijeva Heartect platforma. Bez obzira na modelsku godinu, Ignis je gradski automobil s velikim ambicijama, posebno za individualiste sa sklonošću niskim troškovima održavanja i inteligentnim rešenjima detalja.
Pre šest godina, novi Ignis 1.2 u Comfort verziji koštao je oko 12.000 evra. Današnja relativno visoka cena za polovni automobil toga godišta (između 11 i 13 hiljada evra) objašnjava se malom kilometražom i relativno velikom potražnjom. Njegov izgled podseća na džepni SUV. Kratki prevesi, uspravan oblik i visoki krov čine unutrašnjost Ignisa iznenađujuće prostranom. Prednja sedišta mogu udobno smestiti dve visoke odrasle osobe. Dvodelno klizno zadnje sedište može stvoriti neočekivano velik prostor za putnike pozadi ili prtljagu, ako je potrebno.
Suptilni facelift za modelsku godinu 2020. doneo je modernija LED dnevna svetla i rešetku hladnjaka u obliku slova U, modifikovani kokpit, podršku motora u obliku blagog hibrida i nove odbojnike. Unutrašnjost je dobila više boja. Sveukupno, nije se radilo o revoluciji u modelu - već o finom podešavanju za svakodnevnu upotrebu. Japanski mališan dužine 3,70 metara pokreće provereni 1,2-litreni četverocilindrični benzinski motor Suzukija sa 90 konjskih snaga. Nakon facelifta, snaga benzinskog motora smanjena je na 83 konjske snage, ali je dobio podršku od blagog hibridnog sustava SVHS sa starter-generatorom. Time se štedi oko pola litre goriva na sto kilometara.
Snaga je i dalje dovoljna za više od jednog sprinta, a istovremeno se smanjuje realna potrošnja goriva na ispod šest litara. Treba znati da je Ignis ekstremno pragmatično vozilo. Unutrašnjost impresionira jednostavnim rešenjima i ne stremi nikakvom luksuzu. Položaj sedenja je blago povišen, a preglednost je vrlo uzorna.
Japanski mališan je promišljeno dizajniran automobil i, uz pravilno održavanje, dugoročno je uzrokovao malo problema. Njegova mehanika je robusna, curenje ulja ili rđa su redak problem. Kočnice, upravljač, osovine - sve se čini prilično izdržljivim. Prijateljski Ignis briljira na mnogim područjima: nudi pristojan prostor, opcijski pogon na sva četiri kotača i dobar kvalitet. Međutim, kupci polovnih automobila trebali bi biti spremni na relativno visoke cene. S druge strane, troškovi održavanja i popravka dugoročno su poprilično niski.