ИДЕАЛАН АУТО ЗА ГРАД: Јефтини делови, а кварови су МИСАОНА ИМЕНИЦА!
Пре шест година, нови Игнис 1.2 у Цомфорт верзији коштао је око 12.000 евра.
С циљем да буде мален и вишенаменски, Сузуки Игнис треће генерације мањи је од већине модела из градске класе. Био је доступан с опцијским погоном на све котаче и имао прилично јединствен изглед. Јапански мини СУВ свакако се не може класификовати као обичан. То вреди визуално, технички и концепцијски. Трећа генерација први пут се појавила у продајним салонима 2016. године. Испод елегантне каросерије налази се лагана Сузукијева Хеартецт платформа. Без обзира на моделску годину, Игнис је градски аутомобил с великим амбицијама, посебно за индивидуалисте са склоношћу ниским трошковима одржавања и интелигентним решењима детаља.
Пре шест година, нови Игнис 1.2 у Цомфорт верзији коштао је око 12.000 евра. Данашња релативно висока цена за половни аутомобил тога годишта (између 11 и 13 хиљада евра) објашњава се малом километражом и релативно великом потражњом. Његов изглед подсећа на џепни СУВ. Кратки превеси, усправан облик и високи кров чине унутрашњост Игниса изненађујуће пространом. Предња седишта могу удобно сместити две високе одрасле особе. Дводелно клизно задње седиште може створити неочекивано велик простор за путнике позади или пртљагу, ако је потребно.
Суптилни фацелифт за моделску годину 2020. донео је модернија ЛЕД дневна светла и решетку хладњака у облику слова У, модификовани кокпит, подршку мотора у облику благог хибрида и нове одбојнике. Унутрашњост је добила више боја. Свеукупно, није се радило о револуцији у моделу - већ о фином подешавању за свакодневну употребу. Јапански малишан дужине 3,70 метара покреће проверени 1,2-литрени четвероцилиндрични бензински мотор Сузукија са 90 коњских снага. Након фацелифта, снага бензинског мотора смањена је на 83 коњске снаге, али је добио подршку од благог хибридног сустава СВХС са стартер-генератором. Тиме се штеди око пола литре горива на сто километара.
Снага је и даље довољна за више од једног спринта, а истовремено се смањује реална потрошња горива на испод шест литара. Треба знати да је Игнис екстремно прагматично возило. Унутрашњост импресионира једноставним решењима и не стреми никаквом луксузу. Положај седења је благо повишен, а прегледност је врло узорна.
Јапански малишан је промишљено дизајниран аутомобил и, уз правилно одржавање, дугорочно је узроковао мало проблема. Његова механика је робусна, цурење уља или рђа су редак проблем. Кочнице, управљач, осовине - све се чини прилично издржљивим. Пријатељски Игнис бриљира на многим подручјима: нуди пристојан простор, опцијски погон на сва четири котача и добар квалитет. Међутим, купци половних аутомобила требали би бити спремни на релативно високе цене. С друге стране, трошкови одржавања и поправка дугорочно су поприлично ниски.