clear sky
24°C
28.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

OPREZNO: Kineske marke imaju DVA VELIKA problema

12.03.2024. 18:13
Piše:
Srbija Danas
automobil
automobil / Izvor: Profimedia

Dobro razmislite...

Kineski automobili sve više pristižu na glavna tržišta Starog kontinenta, ali ih muče dva ključna problema.

POTVRĐENO: Stiže novi Porsche 911!Porsche Taycan

POTVRĐENO: Stiže novi Porsche 911!

ČESTO SE JAVLJA OVA GREŠKA: Evo kako se pravilno startuje motor automobila - JEDAN KORAK NIKAKO NE PRESKAČITE (VIDEO)startovanje automobila

ČESTO SE JAVLJA OVA GREŠKA: Evo kako se pravilno startuje motor automobila - JEDAN KORAK NIKAKO NE PRESKAČITE (VIDEO)

UNIŠTENI POSLOVI I BRAKOVI: Fotografije sa kamera se više neće slati na kućnu adresukamere

UNIŠTENI POSLOVI I BRAKOVI: Fotografije sa kamera se više neće slati na kućnu adresu

Prvi problem su visoke premije osiguranja, a drugi nedostatak rezervnih delova, zaključak je jedne studije iz Velike Britanije koja je obuhvatala veći broj osiguravajućih kuća.

Prema ovom istraživanju, britanske osiguravajuće kuće odbijaju da osiguraju modele marki kao što su: BYD, GWM i MG, a ako ih i osiguraju, onda je to uz naplatu izuzetno visoke premije zbog straha od nedostupnosti delova i nepoznavanja tehničke strane automobila.

Međutim, od ove trojke jedini izuzetak je MG, koji ima veliki centar rezervnih delova u postrojenjima Longbridge, sa 91% komponenti svih svojih modela. Dakle, MG, kao marka sa evropskim poreklom, jedina je marka koja ima rezervne delove u Evropi, dok druge kineske marke to trenutno nemaju.

Takođe, sve do njihovog dolaska na evropski kontinent, nijedan od kineskih brendova nije uložio nikakav napor da upozna evropske standarde postprodaje i osiguranja, uspostavljajući tečne protokole servisiranja oštećenih vozila koji su u Evropi jako razvijeni, navodi se u istraživanju.

Pitanje je šta se onda dešava sa kineskim sutomobilima, pogotovo električnim, nakon saobraćajnog udesa? Pošto nemaju adekvatno osiguranje, kao ni dostupne rezervne delove, posebno karoserijske, oni jednostavno budu rashodovani.

Zbog ovoga su neki od kupaca bili u šoku nakon potpisivanja kupoprodajnog ugovora, jer bi naknadno saznali da ne mogu da dobiju potpunu uslugu za svoje vozilo.

Kinezi znaju da naprave kvalitetne automobile, znaju i da ih prodaju, ali čini se da i dalje ne znaju šta je "postprodajna usluga". Delova nema, a njihov dolazak iz Kine traje predugo.

S druge strane, visoka cena rada servisa u Evropi, pogotovo kada se servisi suočavaju sa nepoznatim ili specifičnim kvarovima na vozilu, dodatna je omča oko vrata kupcima, ali i osiguravajućim kućama. Evropljanima je strah od nepoznatog i neprilagođenog gosta još uvek veliki problem.