Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

ОПРЕЗНО: Кинеске марке имају ДВА ВЕЛИКА проблема

12.03.2024. 18:13
Пише:
Србија Данас
automobil
аутомобил / Извор: Профимедиа

Добро размислите...

Кинески аутомобили све више пристижу на главна тржишта Старог континента, али их муче два кључна проблема.

ПОТВРЂЕНО: Стиже нови Porsche 911!Porsche Taycan

ПОТВРЂЕНО: Стиже нови Porsche 911!

ЧЕСТО СЕ ЈАВЉА ОВА ГРЕШКА: Ево како се правилно стартује мотор аутомобила - ЈЕДАН КОРАК НИКАКО НЕ ПРЕСКАЧИТЕ (ВИДЕО)startovanje automobila

ЧЕСТО СЕ ЈАВЉА ОВА ГРЕШКА: Ево како се правилно стартује мотор аутомобила - ЈЕДАН КОРАК НИКАКО НЕ ПРЕСКАЧИТЕ (ВИДЕО)

УНИШТЕНИ ПОСЛОВИ И БРАКОВИ: Фотографије са камера се више неће слати на кућну адресуkamere

УНИШТЕНИ ПОСЛОВИ И БРАКОВИ: Фотографије са камера се више неће слати на кућну адресу

Први проблем су високе премије осигурања, а други недостатак резервних делова, закључак је једне студије из Велике Британије која је обухватала већи број осигуравајућих кућа.

Према овом истраживању, британске осигуравајуће куће одбијају да осигурају моделе марки као што су: BYD, GWM и МГ, а ако их и осигурају, онда је то уз наплату изузетно високе премије због страха од недоступности делова и непознавања техничке стране аутомобила.

Међутим, од ове тројке једини изузетак је МГ, који има велики центар резервних делова у постројењима Лонгбридге, са 91% компоненти свих својих модела. Дакле, МГ, као марка са европским пореклом, једина је марка која има резервне делове у Европи, док друге кинеске марке то тренутно немају.

Такође, све до њиховог доласка на европски континент, ниједан од кинеских брендова није уложио никакав напор да упозна европске стандарде постпродаје и осигурања, успостављајући течне протоколе сервисирања оштећених возила који су у Европи јако развијени, наводи се у истраживању.

Питање је шта се онда дешава са кинеским сутомобилима, поготово електричним, након саобраћајног удеса? Пошто немају адекватно осигурање, као ни доступне резервне делове, посебно каросеријске, они једноставно буду расходовани.

Због овога су неки од купаца били у шоку након потписивања купопродајног уговора, јер би накнадно сазнали да не могу да добију потпуну услугу за своје возило.

Кинези знају да направе квалитетне аутомобиле, знају и да их продају, али чини се да и даље не знају шта је "постпродајна услуга". Делова нема, а њихов долазак из Кине траје предуго.

С друге стране, висока цена рада сервиса у Европи, поготово када се сервиси суочавају са непознатим или специфичним кваровима на возилу, додатна је омча око врата купцима, али и осигуравајућим кућама. Европљанима је страх од непознатог и неприлагођеног госта још увек велики проблем.

 

 

}