Bankomat vam je skinuo novac sa računa, a nije isplatio? Ne paničite, evo kako da postupite u ovakvim situacijama
Bankom nije isplatio novac, iako je određena suma skinuta sa računa korisnika.
Na društvenoj mreži Reddit nedavno se pojavila objava korisnika koji je podelio situaciju u kojoj se našao kada je otišao da podigne novac na bankomatu. Naime, iako se retko dešava, bankomat mu je skinuo novac sa računa, ali mu ga nije isplatio.
- Malopre mi je bankomat skinuo pare sa računa, a nije mi dao novac. Je li imao neko istu situaciju - napisao je jedan korisnik, što je odmah izazvalo brojne reakcije.
Mnogi su podelili svoja iskustva i ukazali da je novac u takvim slučajevima moguće povratiti, ali uz malo strpljenja.
- Bez brige, bankomat vodi svoj zapis (log), novac će ti biti vraćen čim dođe tehničar i popravi bankomat. Ne moraš ići u banku - glasio je jedan od odgovora.
Drugi korisnici su preneli da su postupkom reklamacije uspeli da povrate sredstva, bilo da se incident dogodio na bankomatu sopstvene ili druge banke.
- Nazvao sam svoju banku, poslali su mi obrazac na mejl koji sam ispunio i vratio. Za nedelju dana novac mi je vraćen - napisao je drugi korisnik.
Ipak, ne ide uvek sve glatko. Neki su iskusili i duže čekanje.
- Čekao sam 15 dana u jednoj banci da mi vrate novac. Nakon toga sam zatvorio račun jer sam predugo čekao - navodi se.
Kako postupiti u ovakvim situacijama?
- Sačuvajte potvrdu o transakciji, ako je bankomat izda;
- Zapišite tačan datum, vreme i lokaciju gde se sve dogodilo;
- Odmah kontaktirajte svoju banku - putem telefona, aplikacije ili lično u filijali;
- Zatražite i popunite obrazac za reklamaciju;
- Pratite status prijave i raspitajte se o roku rešavanja.
Ukoliko ne dobijete odgovor u razumnom roku, možete se obratiti finansijskom regulatoru ili udruženju za zaštitu potrošača.
Srbija Danas/BizPortal