Банкомат вам је скинуо новац са рачуна, а није исплатио? Не паничите, ево како да поступите у оваквим ситуацијама
Банком није исплатио новац, иако је одређена сума скинута са рачуна корисника.
На друштвеној мрежи Reddit недавно се појавила објава корисника који је поделио ситуацију у којој се нашао када је отишао да подигне новац на банкомату. Наиме, иако се ретко дешава, банкомат му је скинуо новац са рачуна, али му га није исплатио.
- Малопре ми је банкомат скинуо паре са рачуна, а није ми дао новац. Је ли имао неко исту ситуацију - написао је један корисник, што је одмах изазвало бројне реакције.
Многи су поделили своја искуства и указали да је новац у таквим случајевима могуће повратити, али уз мало стрпљења.
- Без бриге, банкомат води свој запис (лог), новац ће ти бити враћен чим дође техничар и поправи банкомат. Не мораш ићи у банку - гласио је један од одговора.
Други корисници су пренели да су поступком рекламације успели да поврате средства, било да се инцидент догодио на банкомату сопствене или друге банке.
- Назвао сам своју банку, послали су ми образац на мејл који сам испунио и вратио. За недељу дана новац ми је враћен - написао је други корисник.
Ипак, не иде увек све глатко. Неки су искусили и дуже чекање.
- Чекао сам 15 дана у једној банци да ми врате новац. Након тога сам затворио рачун јер сам предуго чекао - наводи се.
Како поступити у оваквим ситуацијама?
- Сачувајте потврду о трансакцији, ако је банкомат изда;
- Запишите тачан датум, време и локацију где се све догодило;
- Одмах контактирајте своју банку - путем телефона, апликације или лично у филијали;
- Затражите и попуните образац за рекламацију;
- Пратите статус пријаве и распитајте се о року решавања.
Уколико не добијете одговор у разумном року, можете се обратити финансијском регулатору или удружењу за заштиту потрошача.
Србија Данас/БизПортал