Crni petak, gužva, ludilo kupovine i pogrešno postavljena cena: Jedna greška na sajtu koštala je kompaniju 10 miliona evra
Jedna sitna greška na sajtu švedske kompanije koštala je 10 miliona evra za samo nekoliko sati, ali Vladimir Čuturilo tvrdi da je na kraju sve ispalo korisno.
Vladimir Čuturilo, nekadašnji Sarajlija, koji je danas generalni menadžer švedske firme Foreo, poznate po prodaji atipičnih kozmetičkih uređaja i preparata, dildoa i prezervativa, opisao je događaj koji je završio kao vest dana pre šest godine, kada su za par sati izgubili gotovo 10 miliona evra, a u pozadini svega nalazila se i pomalo komična situacija.
-Imali smo veliku grešku koja se na kraju izrodila u nešto lepo i korisno. Crni petak je totalno ludilo. Za njega se kompanija priprema celu godinu. Tog jednog dana u godini je toliko potrošačko ludilo, kao da je sve besplatno. Godine 2019. godine, na Crni petak, hteli smo da napravimo neke promocije u našoj internet prodaji, e-komercu, i neko je u celoj toj gužvi, na jedan proizvod, umesto cene 299 evra stavio 9.99. I to na UFO proizvodu koji smo tek lansirali i koji je u to vreme bio najprodavaniji. Grešku nismo ni primetili dok nije počelo masovno kliktanje i kupovina. Ljudi su za deset evra kupovali proizvod koji košta 300! Nismo znali šta da radimo. Ne bi bilo fer da ne ispoštujemo kupce… Posle sat vremena smo morali da oborimo ceo sajt, jer nismo mogli da sklonimo samo taj jedan proizvod sa njega. Svi svetski mediji, posebno naši na Balkanu, objavili su vest da je `švedska kompanija za jedan dan izgubila 10 miliona evra, ispričao je kroz smeh Čuturilo.
Izvor: Srbija Danas/Telegraf