Црни петак, гужва, лудило куповине и погрешно постављена цена: Једна грешка на сајту коштала је компанију 10 милиона евра
Једна ситна грешка на сајту шведске компаније коштала је 10 милиона евра за само неколико сати, али Владимир Чутурило тврди да је на крају све испало корисно.
Владимир Чутурило, некадашњи Сарајлија, који је данас генерални менаџер шведске фирме Форео, познате по продаји атипичних козметичких уређаја и препарата, дилдоа и презерватива, описао је догађај који је завршио као вест дана пре шест године, када су за пар сати изгубили готово 10 милиона евра, а у позадини свега налазила се и помало комична ситуација.
-Имали смо велику грешку која се на крају изродила у нешто лепо и корисно. Црни петак је тотално лудило. За њега се компанија припрема целу годину. Тог једног дана у години је толико потрошачко лудило, као да је све бесплатно. Године 2019. године, на Црни петак, хтели смо да направимо неке промоције у нашој интернет продаји, е-комерцу, и неко је у целој тој гужви, на један производ, уместо цене 299 евра ставио 9.99. И то на УФО производу који смо тек лансирали и који је у то време био најпродаванији. Грешку нисмо ни приметили док није почело масовно кликтање и куповина. Људи су за десет евра куповали производ који кошта 300! Нисмо знали шта да радимо. Не би било фер да не испоштујемо купце… После сат времена смо морали да оборимо цео сајт, јер нисмо могли да склонимо само тај један производ са њега. Сви светски медији, посебно наши на Балкану, објавили су вест да је `шведска компанија за један дан изгубила 10 милиона евра, испричао је кроз смех Чутурило.
Извор: Србија Данас/Телеграф