UPRAVA LIDLA ZA KASOM, A ZAPOSLENI IZ PRODAVNICE U SPA CENTRU
Lidl Srbija postavlja novi standard u korporativnoj kulturi pokazujući jednakost i duboku zahvalnost svojim zaposlenima.
Kroz projekat „Savršen dan”, Uprava kompanije Lidl je juče zamenila uloge sa timom jedne prodavnice. Dok su zaposleni u prodavnici uživali u trećem slobodnom danu u nedelji i spa centru o trošku kompanije, vrh menadžmenta je preuzeo radne zadatke u prodavnici u Gornjem Milanovcu.
Ovaj simbolični, a snažni gest Uprave kompanije, jasno šalje poruku o jednakosti: svaki posao i tim je jednako vredan, doprinos timova u prodavnicama je nezamenjiv i zato je „Savršen dan“ način da se kaže hvala. Projekat predstavlja gest zahvalnosti prodaji, posebno uoči prazničnog perioda, potvrđujući da iza svakog dobrog rezultata stoje ljudi, a iza dobrog tima – podrška kompanije.
Lidl je putem internih kanala komunikacije pokrenuo nagradni konkurs otvoren za sve operativne Lidl prodavnice u Srbiji, kroz koji su se timovi poslednjih nekoliko nedelja nadmetali u kreativnim zadacima usmerenim na dobru organizaciju, jačanje timskog rada i kreiranje magične praznične atmosfere. Usput su osvajali simbolične poklone, idealne za male rituale predaha i zajedničkog druženja. Kao uvertira u veliko finale, 25. novembra, prodavnice su imale svoj „Savršen dan” – trenutak kada su se timovi u punom broju okupili bez pritiska operativnog posla, uživajući u obezbeđenom posluženju, druženju i pretprazničnom raspoloženju.
Iz tog duha zajedništva, slučajnim odabirom je izvučena i prodavnica koja je osvojila „Ultimativni Savršen dan”. Sreća je stigla do tima u prodavnici u Gornjem Milanovcu, koji je nagrađen ne samo trećim slobodnim radnim danom u nedelji, već i potpunom relaksacijom u spa centru o trošku kompanije. Zato su ih juče u njihovim svakodnevnim radnim zadacima zamenili članovi Uprave kompanije Lidl, uključujući generalnog direktora Dragana Čigoju, i brojne kolege iz različitih sektora, koji su vredno radili na kasama, dopuni rafova i komunikaciji sa potrošačima, starajući se da sve funkcioniše kao i svakog drugog dana.
- Želeli smo da na vrlo konkretan način pokažemo koliko cenimo trud naših kolega i koleginica iz prodavnica. Kada Uprava zameni mesta sa timom u prodavnici, to nije samo simpatičan prizor ili simboličan gest, već poruka da smo zaista jedan tim – bez obzira na to da li radimo u Direkciji, Logistici ili Prodaji - izjavio je Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.
Tokom „Ultimativnog Savršenog dana“ uprava kompanije Lidl Srbija pokazala je da, bez obzira na poziciju, dobro poznaje način organizacije i rada u samoj prodavnici.
- Lep je osećaj kada znate da kompanija vidi vaš trud i kada vam to dokazuje kroz ovakve gestove. Nama zaista znači što smo dobili slobodan dan i priliku da se odmorimo, ali jednako nam znači i to što su ljudi iz Uprave došli da rade u našoj prodavnici – tada shvatite da radite u kompaniji koja razume vaš posao i zaista ceni ono što radite svakog dana - rekla je Bojana Novaković, rukovodilac prodavnice dobitnika.
Ovim primerom kompanija Lidl je još jednom pokazala svoju posvećenost zaposlenima i želju da njihov trud bude prepoznat i nagrađen. Međutim, da ta briga ne traje samo jedan dan u godini, najbolje dokazuje i čitava paleta benefita namenjena zaposlenima u Lidlu. Lidl Srbija se pored povećanja plata, dodatnih jednokratnih isplata, kartica za zaposlene u vrednosti do 50.000 dinara godišnje, na tržištu ističe i plaćenim svakim minutom rada, petodnevnoj radnoj nedelji, kao i privatnim zdravstvenim osiguranjem pod jednakim uslovima za sve, sa uključenim godišnjim sistematskim pregledom. Kompanija obezbeđuje zaposlenima i program podrške EAP (Employee Assistance Program) kroz koji oni besplatno dobijaju poverljive usluge savetovanja od strane eksperata iz oblasti prava, finansija i psihologije.
Zahvaljujući ovakvom pristupu, Lidl je prepoznat kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, a iz kompanije najavljuju da će i u narednom periodu nastaviti da unapređuju pogodnosti za zaposlene, gradeći radno okruženje u kojem se ljudi osećaju podržano, cenjeno i motivisano.