clear sky
24°C
01.06.2024.
Beograd
eur
117.1015
usd
108.2069
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

KRAJ JEDNE ERE: Pretplata pretvara JuTjub u - kablovsku televiziju!

29.08.2015. 07:45
YouTube
YouTube / Izvor: Profimedia

JuTjub je oduvek bio besplatan servis sa reklamama.

Sudeći prema nekoliko informacija koje dolaze iz različitih izvora, najpoznatiji sajt ovog tipa na svetu sprema dva odvojena servisa sa pretplatama pre nego što se 2015. godina završi –Music Key, muzički servis koji je u beta fazi još od novembra prošle godine i još jedan neimenovani servis koji će ponuditi premium sadržaj kome će moći da pristupe oni korisnici koji budu platili neku vrstu pretplate. YouTube će biti jedan miks besplatnog sadržaja sa reklamama i premium video sadržaja sa pretplatom.

Ako izuzmemo nekoliko izuzetaka, YouTube je uvek bio besplatan servis sa reklamama. Međutim, kompanija postaje ozbiljna kada su servisi sa pretplatama u pitanju, nudeći nove načine korisnicima koji kreiraju sadržaj i nove načine za zaradu. Iako će dve različite pretplate za jedan isti servis nekima delovati čudno, YouTube je to uporedio sa kablovskim kompanijama i njihovim ponudama koje nude različite pakete za sport i filmove.

Slika smešne mace na YouTube
Slika smešne mace na YouTube / Izvor: Profimedia

Sa preko milijardu korisnika, YouTube je dovoljno velika kompanija da može da podrži višestreaming servisa, ali reakcije kada je muzički servis u pitanju su pomešane. Muzičke izdavačke kuće su podeljene kada je reč o više servisa i njihovim pretplatama. Neki veruju i da YouTube neće ispravno reklamirati Music Key servis. Nedovoljno reklamiranje Google Play Music-a su iskoristili kao primer kako bi pokazali da Google nije dovoljno posvećen svojim muzičkim servisima.

S obzirom na činjenicu da neki dogovori sa najvećim muzičkim izdavačkim kućama ističu sledeće godine, i nekoliko odlaganja Music Key servisa koji je predstavljen u novembru prošle godine, izvor informacija veruje da YouTube samo pokušava da umiri izdavače pre početka novih pregovora, ističući da sve ovo deluje nekako premalo i prekasno, piše The Verge.

Ovaj sajt je u jednom danu posetilo milijardu ljudi, saznajte sve o tome OVDE.