Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

КРАЈ ЈЕДНЕ ЕРЕ: Претплата претвара ЈуТјуб у - кабловску телевизију!

29.08.2015. 07:45
YouTube
YouTube / Извор: Профимедиа

ЈуТјуб је одувек био бесплатан сервис са рекламама.

Судећи према неколико информација које долазе из различитих извора, најпознатији сајт овог типа на свету спрема два одвојена сервиса са претплатама пре него што се 2015. година заврши –Мусиц Key, музички сервис који је у бета фази још од новембра прошле године и још један неименовани сервис који ће понудити премиум садржај коме ће моћи да приступе они корисници који буду платили неку врсту претплате. YouTube ће бити један микс бесплатног садржаја са рекламама и премиум видео садржаја са претплатом.

Ако изузмемо неколико изузетака, YouTube је увек био бесплатан сервис са рекламама. Међутим, компанија постаје озбиљна када су сервиси са претплатама у питању, нудећи нове начине корисницима који креирају садржај и нове начине за зараду. Иако ће две различите претплате за један исти сервис некима деловати чудно, YouTube је то упоредио са кабловским компанијама и њиховим понудама које нуде различите пакете за спорт и филмове.

Slika smešne mace na YouTube
Слика смешне маце на YouTube / Извор: Профимедиа

Са преко милијарду корисника, YouTube је довољно велика компанија да може да подржи вишестреаминг сервиса, али реакције када је музички сервис у питању су помешане. Музичке издавачке куће су подељене када је реч о више сервиса и њиховим претплатама. Неки верују и да YouTube неће исправно рекламирати Мусиц Key сервис. Недовољно рекламирање Гоогле Play Мусиц-а су искористили као пример како би показали да Google није довољно посвећен својим музичким сервисима.

С обзиром на чињеницу да неки договори са највећим музичким издавачким кућама истичу следеће године, и неколико одлагања Мусиц Key сервиса који је представљен у новембру прошле године, извор информација верује да YouTube само покушава да умири издаваче пре почетка нових преговора, истичући да све ово делује некако премало и прекасно, пише The Верге.

Овај сајт је у једном дану посетило милијарду људи, сазнајте све о томе ОВДЕ.