OBJAŠNJENJE BUSPLUSA: Znate li zašto niste mogli da očitate svoje karte?
Prethodnih nekoliko dana putnici u gradskom prevozu imali su problema prilikom čekiranja svojih karata, jer aparati jednostavno nisu funkcionisali, čak su na nekim linijama bili potpuno ugašeni.
Imajući u vidu ovaj problem i na osnovu izjava velikog broja ljudi koji su govorili kako nisu mogli da očitaju svoje karte, pozvali smo nadležne da utvrdimo u čemu je problem.
Iako prvih dana nisu mogli da nam daju konkretne informacije o tačnom uzroku ovog problema, iz BusPlusa objašnjavaju da je u toku ažuriranje softvera te da su usled toga validatori bili u blokadi.
"Ažuriranje softvera je bilo u toku i zbog toga na nekim linijama nije bilo moguće očitati karte. Taj problem je rešen i validatori opet funkcionišu", rekli su iz BusPlusa za SrbijuDanas.com.
Pošto prošle nedelje nismo mogli da dobijemo informacije iz BusPlusa, kontaktirali smo i JKP Gradsko saobraćajno preduzeće gde nam je rečeno da ovakvi problemi nisu u njihovoj nadležnosti.
„Ukoliko dođe do ovakvih problema, centar Bus Plusa obaveštava prvo nas, a zatim i vozače, ali u vezi sa ovim slučajem zaista ne znam u čemu je problem“, rekao je ranije direktor GSP Željko Milković za SrbijuDanas.com.
Takođe, među putnicima je kružila priča i da je uzrok ovog problema bio i hakerski napad na sistem BusPlusa o čemu deteljnije možete pročitati OVDE!
Iako su mnogi bili srećni zbog ovog problema jer su konačno imali pravo oparavdanje kontrolorima za to što nemaju kartu, a uspeli su i da uštede koji dinar, validatori u gradskom prevozu opet funkcionišu i karte su obavezne.