clear sky
18°C
26.04.2024.
Beograd
eur
117.1527
usd
109.2537
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

Instagram nije uspeo da kopira uspeh TikToka

14.09.2022. 15:50
Piše:
Srbija Danas/b92.net
Instagram Reels
Instagram Reels / Izvor: Profimedia

Interni podaci Instagrama, koje su objavili tehnološki mediji, pokazuju da u Instagramu ne mogu biti zadovoljni sa situacijom u vezi sa njihovim konkurentom TikTokom.

Kopiranje storija sa Snapchata pokazalo se kao veliki uspeh za Instagram, pa su u kratkom periodu "priče" brzo osvojile ovu društvenu mrežu. Slično su pokušali da urade i kopiranjem TikToka, kada su predstavili opciju kratkih video zapisa Reels. Očekivanja su, dakle, bila velika, ali izgleda da je stvarnost ipak malo drugačija.

Naime, kako su preneli u Business Insideru pozivajući se na interni izveštaj, u Instagramu nemaju prevelikog razloga za zadovoljstvo kada je u pitanju aktivnost korisnika na Reelsu.

Od 11 miliona kreatora na toj mreži, samo petina njih objavljuje video zapise kroz Reels svakog meseca, dok većina korisnika Reelsa nema neku interakciju s korisnicima. Kao jedan od problema, navodi se u izveštaju, jeste nedostatak originalnog sadržaja pa je skoro trećina sadržaja napravljena na drugim platformama i nakon toga ubačena na Instagram.

Instagram Reels
Instagram Reels / Izvor: Profimedia

Kolika je razlika između TikToka i Reelsa najbolje govori podatak o broju sati koje korisnici svaki dan provedu gledajući video zapise. Naime, ta brojka za TikTok iznosi skoro 200 miliona sati (197,8 miliona), dok korisnici Instagrama video zapise putem Reelsa gledaju samo 17,6 miliona sati dnevno, otkrio je taj izveštaj.

Iz Instagrama su reagovali na te medijske navode i tvrde da ipak nije sve tako sivo te da je reč o zastarelim i u nekim slučajevima, netačnim podacima kojima se prikazuje netačno stanje za Reels. Glasnogovornica kompanija Devi Narasiman za Business Insider prokomentarisala je kako im predstoji još dosta posla, ali i da su kreatori i kompanije ostvarili "obećavaju rezultate", dok je rast monetizacije brži od očekivanog putem Reelsa.

Podsetimo, Instagram je nedavno najavio promene na svojoj društvenoj preko kojih bi ona trebalo da postane sličnija TikToku, s većim naglaskom na video i preporuke sadržaja nepoznatih korisnika i kreatora. Od tih promena na kraju su, bar privremeno, ipak odustali jer su naišli na veliki otpor korisnika koji ne žele da Instagram postane kopija TikToka.