Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Инстаграм није успео да копира успех ТикТока

14.09.2022. 15:50
Пише:
Србија Danas/b92.net
Instagram Reels
Инстаграм Реелс / Извор: Профимедиа

Интерни подаци Инстаграма, које су објавили технолошки медији, показују да у Инстаграму не могу бити задовољни са ситуацијом у вези са њиховим конкурентом ТикТоком.

Копирање сторија са Snapchata показало се као велики успех за Инстаграм, па су у кратком периоду "приче" брзо освојиле ову друштвену мрежу. Слично су покушали да ураде и копирањем ТикТока, када су представили опцију кратких видео записа Реелс. Очекивања су, дакле, била велика, али изгледа да је стварност ипак мало другачија.

Наиме, како су пренели у Business Инсидеру позивајући се на интерни извештај, у Инстаграму немају превеликог разлога за задовољство када је у питању активност корисника на Реелсу.

Од 11 милиона креатора на тој мрежи, само петина њих објављује видео записе кроз Реелс сваког месеца, док већина корисника Реелса нема неку интеракцију с корисницима. Као један од проблема, наводи се у извештају, јесте недостатак оригиналног садржаја па је скоро трећина садржаја направљена на другим платформама и након тога убачена на Инстаграм.

Instagram Reels
Инстаграм Реелс / Извор: Профимедиа

Колика је разлика између ТикТока и Реелса најбоље говори податак о броју сати које корисници сваки дан проведу гледајући видео записе. Наиме, та бројка за ТикТок износи скоро 200 милиона сати (197,8 милиона), док корисници Инстаграма видео записе путем Реелса гледају само 17,6 милиона сати дневно, открио је тај извештај.

Из Инстаграма су реаговали на те медијске наводе и тврде да ипак није све тако сиво те да је реч о застарелим и у неким случајевима, нетачним подацима којима се приказује нетачно стање за Реелс. Гласноговорница компанија Деви Нарасиман за Business Инсидер прокоментарисала је како им предстоји још доста посла, али и да су креатори и компаније остварили "обећавају резултате", док је раст монетизације бржи од очекиваног путем Реелса.

Подсетимо, Инстаграм је недавно најавио промене на својој друштвеној преко којих би она требало да постане сличнија ТикТоку, с већим нагласком на видео и препоруке садржаја непознатих корисника и креатора. Од тих промена на крају су, бар привремено, ипак одустали јер су наишли на велики отпор корисника који не желе да Инстаграм постане копија ТикТока.