clear sky
21°C
17.05.2024.
Beograd
eur
117.105
usd
107.8514
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan
Podešavanja Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Beograd
  • Dečani
  • Jagodina
  • Kragujevac
  • Kruševac
  • Niš
  • Novi Sad
  • Orahovac
  • Pančevo
  • Pirot
  • Priština
  • Prizren
  • Sombor
  • Subotica
  • Štrpce
  • Užice
  • Vranje
  • Vršac
  • Zrenjanin
  • Zvečan

UDARAC IZ FEJSBUKA ĆE OTERATI KORISNIKE: Od sada ćete ovo morati da radite na Fejsu

20.04.2018. 16:43
Piše:
Srbija Danas
Poruka na Fejsbuku
Poruka na Fejsbuku / Izvor: Profimedia

Smor!

Fejsbuk je istakao da će nastaviti od korisnika da zahteva da prihvataju ciljane reklame i oglase kao uslov korišćenja servisa koje nudi kompanija.

Ovo je stav koji može pomoći u održavanju poslovnog modela kompanije netaknutim u velikoj meri i pored novog zakona o zaštiti privatnosti koji Evropska Unija uskoro uvodi, javlja Rojters.

Zakon EU, koji stupa na snagu sledećeg meseca, obećava najveće promene privatnosti, još od početka interneta. Kompanije će se suočavati sa novčanim kaznama ukoliko budu prikupljale ili koristile lične informacije korisnika bez njihove dozvole.

Fejsbukom zamenik direktora za privatnost Rob Šerman izjavio je da će društvena mreža ove nedelje početi da traži dozvolu od Evropljana, za različite načine na koje Fejsbuk koristi njihove podatke, ali je istakao da izbegavanje ciljanog reklamiranja u potpunosti neće biti moguće.

Mark Zakerberg
Mark Zakerberg / Izvor: Profimedia

Fejsbuk korisnici će moći da ograniče vrstu podataka koju oglašivači koriste za ciljane reklame, ali prema njegovim rečima "svi oglasi na Fejsbuku su u određenoj meri ciljani, a to važi i za offline oglašavanje".

Ova kompanija će koristiti tehniku koja ima naziv "ekrani dozvole" (permission screens) - stranice ispunjene tekstom koji zahtevaju pritisak dugmeta kako bi se nastavilo dalje - a služe za obaveštenja i dobijanje odobrenja.

Ekrani će se pojaviti na Fejsbuk stranici i smartfon aplikaciji u Europi od ove nedelje i globalno će biti dostupni u narednim mesecima, istakao je Šerman.