Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

УДАРАЦ ИЗ ФЕЈСБУКА ЋЕ ОТЕРАТИ КОРИСНИКЕ: Од сада ћете ово морати да радите на Фејсу

20.04.2018. 16:43
Пише:
Србија Данас
Poruka na Fejsbuku
Порука на Фејсбуку / Извор: Профимедиа

Смор!

Фејсбук је истакао да ће наставити од корисника да захтева да прихватају циљане рекламе и огласе као услов коришћења сервиса које нуди компанија.

Ово је став који може помоћи у одржавању пословног модела компаније нетакнутим у великој мери и поред новог закона о заштити приватности који Европска Унија ускоро уводи, јавља Ројтерс.

Закон ЕУ, који ступа на снагу следећег месеца, обећава највеће промене приватности, још од почетка интернета. Компаније ће се суочавати са новчаним казнама уколико буду прикупљале или користиле личне информације корисника без њихове дозволе.

Фејсбуком заменик директора за приватност Роб Шерман изјавио је да ће друштвена мрежа ове недеље почети да тражи дозволу од Европљана, за различите начине на које Фејсбук користи њихове податке, али је истакао да избегавање циљаног рекламирања у потпуности неће бити могуће.

Mark Zakerberg
Марк Закерберг / Извор: Профимедиа

Фејсбук корисници ће моћи да ограниче врсту података коју оглашивачи користе за циљане рекламе, али према његовим речима "сви огласи на Фејсбуку су у одређеној мери циљани, а то важи и за offline оглашавање".

Ова компанија ће користити технику која има назив "екрани дозволе" (permission сцреенс) - странице испуњене текстом који захтевају притисак дугмета како би се наставило даље - а служе за обавештења и добијање одобрења.

Екрани ће се појавити на Фејсбук страници и смартфон апликацији у Еуропи од ове недеље и глобално ће бити доступни у наредним месецима, истакао је Шерман.