Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

НОВИ МОДЕЛ: Ево како ће изгледати електрични модел МАЗДЕ

30.11.2019. 15:26
Пише:
Србија Данас/Б92
mazda
мазда

Имају нови модел...

Мазда је детаљно представила свој први електрични аутомобил који ће у Европи продавати по цени од 33.390 евра.

mazda
мазда / Извор: Фото: YoutubePrintscreen/Carscoops

Јапански произвођач почео је да прима прелиминарне наруџбине за електрични кросовер-купе MX-30 на одабраним европским тржиштима, а званична продаја креће у марту 2020.

Прва електрична Мазда дебитовала је у октобру, на токијском салону аутомобила. Својим скраћеним задњим вратима без квака, која се отварају уназад, као и закошеним задњим стубовима, MX-30 подсећа на купе возило.

ДА ЛИ ЈЕ У ПИТАЊУ ГОЛФ ИЛИ ОПЕЛ? Примећен је прототип новог модела

ДА ЛИ ЈЕ У ПИТАЊУ ГОЛФ ИЛИ ОПЕЛ? Примећен је прототип новог модела

НЕВЕРОВАТНО: Renault Мегане најбржи ХОТ-ХЕЧ

НЕВЕРОВАТНО: Renault Мегане најбржи ХОТ-ХЕЧ

БОРБА ЗА АУТО ГОДИНЕ: За престижну титулу 7 ФИНАЛИСТА

БОРБА ЗА АУТО ГОДИНЕ: За престижну титулу 7 ФИНАЛИСТА

Са друге стране, повишена силуета и пластични заштитни додаци на праговима и луковима изнад точкова чине да овај електрични модел изгледа као типичан кросовер.

Како кажу у јапанском произвођачу, Мазду MX-30 карактерише иновативни приступ при конструисању и e-Skyactiv технологија укључујући батерију која је чврсто интегрисана у каросеријску структуру возила, што побољшава целокупну крутост каросерије.

Уз то, с обзиром на важност звука за возачеву перцепцију обртног момента и брзине, Маздини инжењери су створили и електронски звучни систем унутар MX-30 који је синхронизован са обртним моментом мотора у погледу фреквенције звука.

То доводи до мањег варирања брзине кретања током вожње и резултира врло стабилном вожњом, што додатно подржава Маздин систем Г-Вецторинг Цонтрол (ГВЦ) који је проширен и користи предности електромотора (електрични Г-Вецторинг Цонтрол Плус).

Са моделом MX-30 наставља се Маздин фокус на уклањање непотребних елемената дизајна. У компанији кажу да и даље верују у слоган "мање је више" када је реч о унутрашњости и спољашњости Мазда аутомобила.

Кабина је дизајнирана да створи "осећај јединства који се протеже од врха предњег носача крова све до задњег дела возила". Боја уоквиреног горњег дела крова чини овај осећај још јаснијим.