Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Volkswagen за фармере, а није камионет (ВИДЕО)

06.03.2024. 21:15
Пише:
Србија Данас/ Б92
volksvagen
волксваген / Извор: Профимедиа

VW Поло Робуст је повишени хечбек са куком за вучу.

Volkswagen Поло ће следеће године прославити 50. рођендан, што је довољно времена да овај мали аутомобил поприми различите облике. Од свог лансирања 1975. године, продавао се као хечбек, лимузина, караван, па чак и као кросовер – сећате се Поло Crossa?

Nissan најавио САМОВОЗЕЋЕ таксије!nissan

Nissan најавио САМОВОЗЕЋЕ таксије!

НОВИ БУГАТИ ЋЕ ИМАТИ В16 МОТОР: Славни произвођач жели да "запрепасти цео свет", спрема се хибридно чудо (ВИДЕО)Bugati

НОВИ БУГАТИ ЋЕ ИМАТИ В16 МОТОР: Славни произвођач жели да "запрепасти цео свет", спрема се хибридно чудо (ВИДЕО)

МАСК ПОТВРДИО: Стиже нам ЗВЕР! Тесла до "стотке" за мање од 1 секундеIlon Mask

МАСК ПОТВРДИО: Стиже нам ЗВЕР! Тесла до "стотке" за мање од 1 секунде

Ове године, бразилско одељење компаније васкрсло је идеју о робуснијој верзији са подигнутим огибљењем.

Названа Поло Робуст, нова верзија Volkswagenovog поткомпакта дизајнирана је специјално - за фармере.

VW Бразил тврди да је нови дериват "развијен и тестиран са купцима из пољопривредног сегмента на уму".

Пошто мора да се носи са неасфалтираним путевима, овај хечбек има већи размак од тла. Нешто као Dacia Сандеро Stepway.

Поло Робуст нуди више од подигнутог огибљења, с обзиром да има и пресвлаке седишта које се лако чисте. Поред тога, купци добијају и гумене подне простирке, па чак и куку за приколицу.

Међутим, власници неће моћи да вуку тешке терете јер ауто погони 1.0-литарски бензински "атмосферац". Агрегат производи свега 84 коњске снаге и 101 Нм обртног момента који се преноси на предње точкове преко петостепеног мануелног мењача.

Нови "крос" хечбек придружиће се постојећим "фармерским" возилима доступним у Бразилу, као што су пикапови Савеиро и Амарок.

Потоњи је још увек у својој првој генерацији у Бразилу где VW наставља да продаје оригинални модел који је развио самостално. Лансиран прошле године, Амарок друге генерације заснован је на моделу Форд Рангер.