СПОЈ СТАРОГ И НОВОГ: Винтиџ модел на електричном погону
Реч је о VW моделу Т2...
Фолксваген је у Америци представио електричну верзију легендарног Т2 Мицробуса који је добио погон из е-Голфа.
Уникатна конверзија је обављена у сарадњи с калифорнијским специјалистима ЕВ West с циљем "демонстрације могућности погона е-Голфа да мотивише класичне ФолксВагенове моделе".
Комби је визуелно непромењен, лакиран је у два тона, а његова унутрашњост је једноставна. Очигледна промена је порт за пуњење иза поклопца резервоара, као и недостатак четвороцилиндричног бензинског мотора од 59 КС са ваздушним хлађењем.
Погон е-Голфа који је "трансплантован" у комби је такође готово непромењен.

УЛОЖИЛИ ВЕЛИКЕ ПАРЕ: Ауди спрема више ЕЛЕКТРИЧНИХ модела
Док домет е-Голфа по WLTP-u износи 230 км, у случају комбија се ради о 200 км због тежине и аеродинамичности.
Уклоњен је и четворостепени мануелни мењач уместо којег је уграђена једностепена јединица из е-Голфа, а батерија од 35,8 kWh је смештена у ватросталне кутије испод предњих седишта где је некада био резервоар за бензин.
Аналогни кластер је замењен дигиталним како би возач боље пратио стање батерије.
У септембру је Фолксваген представио електрични модел "Беетл Цабриолет" који је креирала фирма eClassics, а покретао га је електрични погон из модела е-Уп који развија 81 КС.

