Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

VOLKSWAGEN НАЈАВИО ЕВ: Мањи од ПОЛА, пространији од голфа

23.12.2019. 18:15
Пише:
Србија Данас/Б92
Volkswagenov logo
Volkswagenov лого / Извор: Профимедиа/илустрација

Искористили предбожичну атмосферу...

Немачки ауто-гигант искористио је предбожићну атмосферу да најави базични ЕВ модел, радног назива ИД Entry.

Нови електрични хечбек из ИД серије заузеће позицију испод компактног модела ИД.3 који је представљен у септембру, на овогодишњем ауто-салону у Франкфурту. На првом цртежу који је обајвио Volkswagen види се силуета возила које подсећа на нешто мању верзију VW ИД.3.

Точкови су померени на саме углове каросерије, па се очекује да базични ИД модел, иако поткомпактних спољних димензија, пружи доста простора за путнике у кабини. Цртеж открива још један детаљ - танку ЛЕД траку стоп светала на задњем делу возила.

САЗНАЈТЕ: Ово су три највећа непријатеља нашим гумама

САЗНАЈТЕ: Ово су три највећа непријатеља нашим гумама

ВОЗАЧИ У ПРОБЛЕМУ: Због новог закона више неће моћи да возе радним данима

ВОЗАЧИ У ПРОБЛЕМУ: Због новог закона више неће моћи да возе радним данима

Волво представио в60 cross country (ВИДЕО)

Волво представио в60 cross country (ВИДЕО)

Иако је Volkswagen овим "тизером" најавио нови модел, ИД Entry се не очекује у продаји пре 2022. Наиме, најпре ће 2020. бити представљена концептна верзија, да би продукцијско возило дебитовало две године касније.

Да би постигао што нижу цену у односу на ИД.3, Volkswagen ће у овај аутомобил уградити нешто мање батерије које ће обезбедити аутономију од 210-240 км, а ИД Entry ће бити постављен на јефтинију варијанту постојеће МЕБ механичке платформе.

Због релативно скромног радијуса кретања, ИД Entry је замишљен као аутомобил који ће се возити на краћим релацијама, пре свега у урбаним срединама. У Volkswagenu очекују да ће се њихов базични електроаутомобил користити као друго или треће возило у породици, па аутономија у вожњи неће бити пресудан фактор приликом куповине, већ његова цена.

Више детаља није објављено, али би ИД Entry наводно требало да има дужину од око 3,8 м, што значи да би био краћи од Volkswagena Поло. Упркос томе, овај ЕВ ће имати простор у путничкој кабини на нивоу Голфа 8.

Очекује се да ће цена аутомобила стартовати од 20.000 евра.