Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Ово нипошто не смете радити у ауту са РУЧНИМ МЕЊАЧЕМ!

20.08.2019. 12:26
Пише:
Србија Данас
Menjač
Мењач / Извор: Профимедиа

Лоше навике!

Одређене навике у вожњи аутомобила са ручним мењачем врло лако могу да доведу до оштећења мјењача.

Ево шта све не смете да радите ако имате ручни мењач:

1. Никад не одмарајте руку на мењачу

Механизам мењача је јако осетљив, а притисак који рука ради ма колико малим се чинио, може додатно да оптерети све компоненте и оштети мењач. Зато слушајте свог инструктора и обе руке држите на волану.

vozač za volanom automobila
возач за воланом аутомобила / Извор: Профимедиа

2. Никада не одмарајте ногу на квачилу

Јасан знак да ово радите често могао би бити мирис паљевине из мењача. Одмарањем ноге врши се одређени притисак на квачило и његове компоненте те долази до претераног трошења диска у јако кратком временском року.

3. Никад не држите ауто у брзини на семафору

Вожња кроз град подразумева и чекање на многим семафорима, а често притискање квачила када чекате да се појави зелено светло може значајно да га оштети или истроши. У овом случају највећу штету трпе опруге унутар квачила.

РАЈ ЗА ВОЗИЛА НА СТРУЈУ: У овој земљи имају више пуњача за електричне аутомобиле, него бензинских пумпи

РАЈ ЗА ВОЗИЛА НА СТРУЈУ: У овој земљи имају више пуњача за електричне аутомобиле, него бензинских пумпи

Знате ли шта СТВАРНО приказује BMW-ov лого? Изненадићете се! (ФОТО)

Знате ли шта СТВАРНО приказује BMW-ov лого? Изненадићете се! (ФОТО)

КАД ШЛЕПАЊЕ ПОЂЕ ПО ЗЛУ! "Тамић" дошао да помогне, али НОЋНА МОРА је тек онда почела! (ВИДЕО)

КАД ШЛЕПАЊЕ ПОЂЕ ПО ЗЛУ! "Тамић" дошао да помогне, али НОЋНА МОРА је тек онда почела! (ВИДЕО)

4. Никад не стискајте пун гас при ниском броју окретаја

На овај начин се непотребно оптерећује мотор јер није у стању одговорити на жељу возача, а то ће покушати због притиснутог гаса.