ТУЖНА ВЕСТ: После десет година иде у пензију
Да ли ће вам недостајати...
Неће имати директног наследника.
Италијански произвођач је потврдио да ће до краја ове године окончати производњу свог компактног аутомобила који је у продаји још од 2010.
Како је најављено, Giulietta неће добити одговарајућег наследника, а уместо ње Алфа Ромео ће купцима понудити компактни СУВ Тонале, јер у компанији сматрају да се та врста возила боље продаје од хечбек аутомобила.

ХИТ: Гаража овог познатог фудбалера богатија за прави драгуљ

ШТА ЋЕ БИТИ: Бројни сајмови су отказани, шта ће бити са оним у Паризу?

ВЕЛИКИ НОВАЦ: VW групација губи 2,2 милијарде евра недељно
Ова одлука челника Алфа Ромеа у складу је са владајућим трендом у ауто-индустрији где већина произвођача "мора" да у својој производној гами има СУВ из Ц-сегмента.
Ипак, из Алфе поручују да, иако ће Тонале бити модел са повишеним одстојањем од тла, у питању је "прави возачки ауто" са спортским карактеристикама које италијански бренд гаји још од својих почетака.
Giulietta се од 2010. израђивала у фабрици Пједимонте Сан Ђермано. Најбоље се продавала наредне, 2011. године, када је купцима широм Европе испоручено 78.911 примерака овог аутомобила.
Међутим, тражња је касније опадала из године у годину, па је 2019. продато свега 15.690 возила.
Поређења ради, "господар" ове класе и најјачи конкурент - Volkswagen Голф привукао је те 2011. скоро пола милиона европских купаца, док је 2019. године на Старом континенту продато преко 410.000 Голфова.
Са друге стране, Алфа Ромео је за десетак година продаје укупно испоручио нешто више од 400.000 примерака модела Giulietta.