Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

VOLKSWAGEN СЕ ГУШИ У ПРОБЛЕМИМА: Опстанак произвођача неизвестан, процене аналитичара СУМОРНЕ!

20.09.2023. 11:18
Пише:
Србија Данас/ Курир
Volkswagenov logo
Volkswagenov лого / Извор: Профимедиа/илустрација

VW на овом кључном тржишту електромобила тешко може да конкурише нижим ценам тамошњим произвођачима.

Вредност акција највећег немачког произвођача аутомобила "Фолксваген" препловољена за протекле две године!

ЗНАТЕ ЛИ ЧЕМУ СЛУЖЕ ОВИ ПЛАВИ СТУБОВИ НА АУТО-ПУТУ? У њима се налази једна технологија и ево чему служи

ЗНАТЕ ЛИ ЧЕМУ СЛУЖЕ ОВИ ПЛАВИ СТУБОВИ НА АУТО-ПУТУ? У њима се налази једна технологија и ево чему служи

ОВО МНОГИ РАДЕ, А НЕ БИ СМЕЛИ: Сваки возач је ово БАР ЈЕДНОМ учинио, а КАЗНЕ за ту радњу су јако високе

ОВО МНОГИ РАДЕ, А НЕ БИ СМЕЛИ: Сваки возач је ово БАР ЈЕДНОМ учинио, а КАЗНЕ за ту радњу су јако високе

ИМА 100 ГОДИНА А ВОЗИ: Да ли треба увести старосну границу за управљање аутомобилом? (ФОТО)

ИМА 100 ГОДИНА А ВОЗИ: Да ли треба увести старосну границу за управљање аутомобилом? (ФОТО)

Акције немачког аутомобилског концерна "Фолксваген" (Volkswagen-VW), како јавља немачка агенција ДПА, падају непрестано од половине 2021. Тада је једна акција овог највећег светског произвођача аутомобила вредела 240, а сада свега 113 евра! Само у последњих годину дана пале су за више од 20 одсто...

Према аналитичарима, које наводи ова агенција, "инвеститори све мање верују да ће VW, овакав какав јесте, наредних година повратит конкурентност". Пада му удео на кључном тржишту у Кини, али и у Северној Америци је суочен с тешким проблемом превеликих трошкова. А због спорости у развоју електро-аутомобила на самом је репу европских произвођача ових возила.

Главни узрок пада акција VW, према његовом главном менаџеру Михалу Семотану, јесу претње од изразитог пада учешћа на кинеском тржишту. Тамо сада продаје 40 посто своје продукције. А конкуренција му је баш тамо - све јача...

На пример, највећи кинески произвођача аута BYD у првој половини ове године успео је да уђе међу десет највећих светских прозвођача аута. Са продајом од милион и 250 хиљада аута у Кини надмашио је Мерцедсес Бенз. Укратко, VW на овом кључном тржишту електромобила тешко може да конкурише нижим ценам тамошњим произвођачима. Зато и иде на сарадњу с кинеским фирмама, пре свега оним које производе јевтинија аута која се тамо највише траже. Али, онда су и профити мањи...