Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

Дигитал Day нам доноси вести о индустријским трендовима у свету

10.04.2018. 13:16
Ana Anđelić
Ана Анђелић / Извор: Фото: ПР

Највећа и најзначајнија регионална конференција посвећена дигиталном и интерактивном маркетингу

Конференција Дигитал Day, посвећена дигиталном и интерактивном маркетинг, ове године се одржава 8. и 9. маја у београдском ЈДП-у под слоганом ‘New Сигнал’.

На овој конференцији срешће се креатори, визионари, експерти дигиталних медија и маркетинга, стратези, доносиоци пословних одлука, креативни умови и технолошки геек-ови. Учесници ће бити у прилици и да, кроз networking, упознају будуће сараднике и партнере, а постојећа партнерства учините још снажнијим.

Највећа и најзначајнија регионална конференција посвећена дигиталном и интерактивном маркетингу, Дигитал Day, одржава се осми пут, а инострани предавачи и експерти говориће о актуелним индустријским трендовима у свету.

Међу предавачима ће бити и Ана Анђелић, Chief Бранд Officer из компаније Rebecca Minkoff. Ана је стратег, писац и доктор социологије. Она се беспрекорно креће између технологије, моде и креативности, а подједнако је страствена и по питању фалсификоване луксузне робе на улици Цанал док ради са студентима МИТ Медиа Лаба. Ана је у управном одбору Леан Luxe-a и ТРПТК, а њен дневни посао је грађење модерних луксузних брендова. У досадашњој каријери радила је за брендове попут Том Форд, Белведере, Моет Hennessy, Sotheby’s, Таг Хеуер, Бебе, Loewe, Сергио Rossi, Оливиа Палермо, итд. Препозната је као једна од ‘Luxury Women то Watch’ 2016. и ‘Guardian's Топ Тен Дигитал Стратегистс то Watch’. Често доприноси публикацијама у индустрији и говори на међународним конференцијама.

На Дигитал Day-u ћемо причати о томе како је медијско планирање ушло је у нову еру, ону у којој се акценат ставља на потрошача и његове потребе у тренутку куповине. Зато нам је неопходан Медиа Десигн, а како он изгледа, сазнаћемо од Ане Анђелић.

Бриан Morrissey је главни уредник Digiday-a, медијске куће која се фокусира на дигиталне медије и маркетиншку индустрију. Претходну деценију се бавио развојем индустрије интернет оглашавања. Пре доласка у Digiday, Брајан је провео шест година као дигитални уредник у AdWeek-у.Брајан је чест говорник на догађајима у индустрији, како у САД тако и у иностранству.

На Дигитал Day конференцији, Брајан ће нам испричати какво је стање медија у 2018. години и са каквим се изазовима медији суочавају? Вести о финансијским притисцима, доминацији одређених платформи и ширења дезинформација постале су учестале, али он сматра да ће будућност донети боља времена уколико се фокусирамо на диференцијацију брендова, лојалност купаца и разноврсност извора прихода.

Brian Morrissey
Бриан Morrissey / Извор: Фото: ПР

Маријана Прпић нам долази из компаније Google. Маријана је пре Google-a радила за Хрватски Телеком, као директор одељења за стратегију и рекламирање бренда. Њен следећи потез је био прелазак у ФМЦГ индустрију - Бадел1862, као директор за иновације и маркетинг. Током протеклих 6 година, Маријана ради у Google-u, где је задужена за развој пословања у Адриатиц региону.

На предавању Маријане Прпић "How дигитал миндсет схоулд гуиде your business трансформатион" сазнаћемо на који начин иновације утичу на све пословне процесе, запослене и потрошаче.

Marijana Prpić
Маријана Прпић / Извор: Фото: ПР

Johann Wrede, је глобални потпредседник Стратешког маркетинга за САП Hybris, део компаније САП који се бави трговином и ангажовањем купаца. Он води организацију која покрива Солутион Маркетинг, глобалне програме, Бранд experience, Цонтент маркетинг и маркетинг екосистема. Писао је, имплементирао, продао и пласирао софтвер за различите компаније, и велике и мале. Johann је страствен у коришћењу прича и аутентичних искустава да инспирише пословне људе да пронађу начине да боље ангажују своје купце

Johann ће нам причати о маркетингу са сврхом и зашто је сврха важна, која је улога технологије у тој трансформацији?

Johann Wrede
Johann Wrede / Извор: Фото: ПР

Да бисте сазнали одговоре на ова питања, придружите нам се на Дигитал Day-u где ће Johann поделити приче о поновном проналаску бренда и пружити нам практичне савете за боље ангажовање запослених и купаца.

Chapin Цларк, Executive Вице Пресидент – Р/ГА, Copywriter, извршни креативни директор специјализован за грађење тона бренда и садржаја за друштвене медије. Као власник @RGA Twitter профила и уредник студија случајева агенције Р/ГА, одговоран је за тон и глас бренда Р/ГА.

Брендови улажу време и ресурсе да дефинишу тон комуникације и вредности којима се представљају на друштвеним мрежама, међутим на Дигитал Day – у, Chapin Цларк говориће нам о другом феномену - дефинисању анти-бренда и непријатеља у односу на који се гради наступ.

Chapin Clark
Chapin Цларк / Извор: Фото: ПР

Поред занимљивијих предавања, конференцију ће обележити и многобројне панел дискусије које ће употпунити стручњаци из земље и региона.

Карте за конференцију биће у продаји до 7. маја преко званичног сајта.

Видимо се 8. и 9. маја на Дигитал Day-u у ЈДП-у!

О ИАБ СЕРБИА

Интерацтиве Advertising Буреау Сербиа је удружење које се бави пружањем активне подршке расту и развоју тржишта дигиталног и интерактивног маркетинга у Србији, као део глобалне ИАБ мреже и члан ИАБ Еуропе.

ИАБ Сербиа је у потпуности посвећен константном развоју локалног дигиталног и интерактивног тржишта, пружањем адекватних едукативних садржаја свим заинтересованим странама, омогућавањем веће транспарентности тржишта и промоцијом европских ИАБ вредности на локалном нивоу.

ИАБ сајт, Facebook, Twitter, LinkedIn, Инстаграм