Моћ истраживачког новинарства на Weekend Медиа Фестивалу: Све о скандалу који је срушио највеће фудбалско царство
Осим Џонатана Калверта који је фудбал разоткрио као прљаву игру, у Ровињу ће о мобиле-фирст пракси говорити Гуглов Доминик Остерхолт
Након месеци проучавања милиона страница о миту у ФИФА-и, Џонатан Калверт и колеге из Сандеј Тајмса (The Sunday Тимес) разоткрили су највећи скандал у историји фудбала. Био је то крај ФИФА-е какву смо до тада познавали. О свом 12-годишњем искуству на челу истраживачког тима и рушењу високих званичника фудбалске организације, Цалверт ће говорити на Weekend Медиа Фестивалу на предавању "Новинарство које је разоткрило фудбал као прљаву игру".
Што је ново у Гуглу и како свој посао прилагодити за "Аге оф Assistance", на предавању "Гугл, шта има?" открит ће нам Доминик Остерхолт, водитељ програма за Гугл Дигитал Академију (Гоогле Дигитал Academy). Данас је мобиле покретач раста за скоро свако пословање, а Остерхолт ће представити најважније предности и најбоље праксе које би дигитални оглашивачи требали пратити како би остали при врху овог изазова те искористили све прилике мобиле-фирст свиета.
Ханс Мартин Мегард, извршни директор Дијазн Групе Скандинавија (Сцандинавиан Десигн Групе), у свом предавању покуша ће објаснити како је одрживост подједнако изазов и прилика те како паметне агенције циљеве УН-а за одрживи развој могу користити као средство за изградњу брендова. Из McCann Групе на Weekend Медиа Фестивалу гостова ће и Срђан Шапер који ће кроз разговор с директором фестивала Томом Рицовим расправљати о актуалним питањима из подручја маркетинга, политике и музике.
А забавну историју вашег најдражег 10-годишњака рођеног у години кромпира, на себи својствен начин доноси Роберт Књаз. У кратком филму о 10 година Weekend Медиа Фестивала, сазнајте колико смо алкохола до сада попили, колико предавања одслушали, како је напуштена фабрика постала место најбољих сусрета, ко је крив за највећи скандал Weekend Медиа Фестивала, а који се од његових оснивача фура на Бајагу.
Десети Weekend Медиа Фестивал ове се године одржава од 21. до 24. септембра у просторијама старе фабрике дувана у Ровињу, под генералним покровитељством Адрис групе. У својој првој deceniji Weekend је угостио готово 45.000 учесника: 1.000 говорника, 35.000 медијских, маркетиншких и ПР професионалаца, 3.500 студената и 5.000 акредитованих новинара из циеле регије.
Weekend није резервисан само за предавања и дискусије, већ је и место за журке и нетвркинг (networking) који ће ове године бити подигнут на нови ниво. Помно смишљен музички програм одувек је био један од најјачих адута фестивала, а ове године ће бити и изненађења прилагођених великом јубилеју.