УСКОРО ЗАБРАНА УВОЗА: "Србија постаје гробље половњака из Европе! Морамо да се одлучимо: БОЛЕСТ или ЈЕФТИНИ АУТОМОБИЛИ"
Министар за заштиту животне средине Србије Горан Триван изјавио је данас да се разговара о могућности забране увоза аутомобила старијих од десет година, како би се смањила загађеност.
Триван је коментарисао могућност да Србија забрани увоз аутомобила са "евро 3" моторима и рекао да морамо да се одлучимо - хоћемо ли да престанемо да се загађујемо и разбољевамо, или ћемо да возимо јефтине аутомобиле.
- Последњих година постајемо гробље аутомобила из Европе. Нема разлога да сами пристанемо на ту врсту загађивања без обзира на интересе. Нема разлога да увозимо возила старија од 10 година - рекао је министар и подсетио да је Србија прошле године увезла око 180.000 половних аутомобила.

Вучић о питању које сви избегавају: Председник Србије спреман да реши проблеме задужених у "швајцарцима"

СТИЖУ НОВЕ ИНВЕСТИЦИЈЕ: Кина спрема ДЕСЕТ ПРОЈЕКАТА за Србију!

УКОЛИКО ДОБИЈЕТЕ ОТКАЗ, ПОСЛУЖИТЕ СЕ ОВОМ МЕТОДОМ: Први пут радни спор окончан договором странака
Он сматра да ће за шест месеци или годину дана аутомобили са "евро 4" моторима коштати као сада они са "евро 3" и зато додаје да није тачно да људи неће имати новца да их купе.
- Нисам сигуран да је та логика исправна. И ја се нећу руководити том логиком. Видећемо шта ће победити у јавној расправи у којој ће учествовати различите асоцијације увозника, грађани, а министарство ће донети одлуку - навео је Триван.
Упитан да ли сматра да би забрана изазвала револт грађана, Триван је рекао да није његов посао да изазива симпатије код људи који не воде рачуна о животној средини.

Чадеж отвара пут СРПСКОЈ ПРИВРЕДИ у Уједињеним Арапским Емиратима

САВЕТ СТРУЧЊАКА: Ево када је време да почнете са штедњом

КИНЕЗИ ТРАЖЕ 1.200 РАДНИКА! Нова фабрика производиће гуме за ЦЕО СВЕТ!
Министар је поновио да је са премијерком Аном Брнабић разговарао о увођењу субвенција за електричне аутомобиле и да ће дати све од себе да их од следеће године имамо.
- За неку годину ће Европа забранити трговину опасним отпадом, што значи да морамо да направимо капацитете за прераду опасног отпада, а те капацитете немамо - навео је министар.