Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

ЗА ЊИХ ЋЕ ЗНАТИ ЦЕЛА СРБИЈА! Они су обични људи, а сад им је пружена прилика која све мења

19.06.2020. 07:21
Пише:
Промо
Porodica
Породица / Извор: Фото: Youtubeprintscreen/Erste Банка Србија

Већ данима у рекламним блоковима на домаћим телевизијама имамо прилику да завиримо у животе других људи, врло сличних нама самима.

Људи који су вредни, упорни и добро раде свој посао, али до сада нису добијали прилику да шира заједница чује за њих и обрати пажњу на њихов труд.

Међутим, ових дана се за животе стотина тих обичних, а врло марљивих људи из домаћих фирми, све променило.

Сада ће сви чути за екипу „Станишић био“ из Ветерника и њихове „Шумска тајна“ премиум намазе од шумских печурака и пожелети да испробају укусе вргања, лисичарки, црне трубе, смрчка или црног тартуфа.

Сада ће сви упознати вредну породицу из Футога, која је на свом газдинству успешно спојила традицију и искуство са младошћу и савременим технологијама, како би правила органске воћне ролнице и сокове „Доловац Органиц“.

Сада ће сви сазнати ко стоји иза омиљених производа као што су „Павлогал“ и „Фитогал“. Њихов произвођач, лесковачка породична фирма „ДПЦ Хемигал“, основана је пре четврт века захваљујући огромном ентузијазму троје људи, а данас је једна озбиљна фабрика, у којој ради 115 запослених.

Сада ће се још гласније чути прича предузећа „Stotex“ из Старих Бановаца, које је – поред постељине, ћебади, пешкира и свега другог из свог богатог асортимана текстилних производа – током читавог ванредног стања за све нас с љубављу шило и памучне маске.

Сада ће свако пожелети да испроба неко од више десетина врста оригиналних занатских пива београдске пиваре „Догма Brewery“, чији идејни творац је један обичан момак по имену Влада.

Сада ће и сви они који раније можда нису, сазнати како је новосадски „НС-Стеел“ након 30 година свог постојања, поред услуга машинске обраде и прављење делова за индустријска постројења, успео да произведе машину за чишћење филтера и катализатора од штетних честица, која је своју примену нашла у ауто-индустрији.

Поред тога што су у питању искључиво домаће фирме, све ове компаније имају још нешто заједничко. Све оне су клијенти Ерсте Банке, која је одлучила да за њих уради нешто заиста велико.

Пошто су у питању стартапи, микро и мала предузећа, јасно је да, за разлику од тржишних гиганата и корпорација, ове компаније често немају толики вишак средстава да би их уложили у маркетинг и рекламирање својих производа и услуга путем великих медија, а у данима кризе због пандемије COVID-19 и ванредног стања, било им је још теже да допру до својих потрошача.

Вођена идејом солидарности према својим клијентима из домаћих фирми, посебно важној у изазовном периоду актуелне кризе, Ерсте Банка је одлучила да покрене кампању „Верујемо у праву подршку“, за подршку привреди, и то тако што је за стартапе, микро и мала предузећа – креирала ТВ рекламе и за њих закупила ТВ и онлајн рекламни простор.