АЦЕ: Први Ариелов мотоцикл после пола века
Градска и варијанта за отворене друмове, изграђене у складу са жељама купаца, нови су производ британске компаније која нам је у скорије време заголицала враголастим Атомом.
Када су 1968. и 1969. изашли Ариел Pixie и Ариел 3, вероватно никоме није пало на ум да ће следећи мотоцикл ове британске фирме стати "на ноге" тек 2014. године. Читавих 45 година касније, појавио се Ариел Аце, ас за фанове слободарске вожње на два точка.
Волво усваја "Гуглов" Андроид Ауто
Harley Давидсон креирао електрични мотоцикл (ВИДЕО)
VOLKSWAGEN: Голфу СВ пет звездица за безбедност
Израђене су две варијанте, једна за градску вожњу, а друга за крстарење отвореним друмовима. Обе имају рам од алуминијума, као што се случај са Атомом. Разлике између градског и друмског "аса" су најпре визуелне природе, али их неистоветним чине и положаји виљушке, јер је она код градског модела изокренута.
Као што је случај са Атомом, Аце ће бити креиран у дослуху са сваким купцем, па ниједан примерак неће бити истоветан осталима. Тако ће, на пример, систему за кочење са шест калипера бити могуће, по жељи, придодати Брембо кочиони склоп. За љубитеље вожње на тркачким стазама опција је и мерач времена и осталих релевантних података који занимају бајкере жељне трке са временом и својим рекордима.
"Асовљево" срце куца у тактовима Хондиног мотора ФР1200Ф запремине 1.23 литра и снаге у равни са 170 упрегнутих коња. Са агрегатом је упарен, такође Хондин, ДСТ мењач, при чему се брзине мењају притиском на дугме, а не ручицом.
У Ариелу кажу да Аце до стотке захтева 3.4 секунде, а максимална брзина је 265 км/ч. Производња ће се вршити у матичном погону, у Сомерсеру, и чиниће је између 100 и 150 примерака.
Мотоцикл треба да буде представљен у следећа три дана, на Гудвуд фестивалу брзине. Цена Аце неће бити нижа од 25.000 евра.