Јагма за Accord Hybrid
Од када је Toyota демонстрирала да је могуће зарадити продајући хибридне аутомобиле, велики број других компанија је покушао да уђе на ово тржиште.
Хонда Accord Hybrid већ је неколико месеци на врху сви продајних листа, а Jeff Ward, ГМ америчког огранка ове јапанске компаније, изјавио је да је у Америци продато, од октобра 2013. до фебруара 2014. године 2.414 примерака, те да је потражња била толико велика да је бројка могла бити и два или три пута већа. У прилог томе говори и чињеница да је у истом периоду, у Јапану, продато преко 6.000 примерака овог хибрида, а потражња за овим моделом је толико велика да постоји и листа чекања.
Главни разлог за овако слабу продукцију не лежи у Хонди, већ у њеним добављачима, који је снабдевају батеријама. Стога нас и не чуди информација да се челници Хонде довијају на све могуће начине, не би ли набавили веће количине неопходних батерија.
Успех Accord Hybrid је битнији баш зато што је Хонда врло лоше стартовала тржишну утакмицу у овом сегменту, са неколико модела који нису изазвали никакво интересовање од стране купаца, као на пример Insight или ЦР-З који је током 2013. године продат у само 4500 примерака.