Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Мини најомиљенији ауто код жена

04.07.2014. 08:12
Пише:
Србија Данас
Mini Cooper S hatch
Мини Цоопер С hatch / Извор: Фото: newspress.co.uk/ilustracija

Упркос расту продаје у од 18 одсто, у BMW групацији нису задовољни јер стичу имиџ аутомобила који приличи углавном нежнијем полу.

Осам од десет Минијевих аутомобила у Кини у власништву су жена што је највећи постотак од свих аутомобилских кућа, показала су најскорија истраживања. Ови су подаци изазвали забринутост у BMW групацији која је власник бренда МИНИ, те се спрема стратегија која би привукла више мушких купаца.

- Нико не жели да му производ стекне имиџ женског аутомобила. Разлог је једноставан: не само да ћете одбити мушкарце, већ и велики број жена које не желе нешто што се перципира као бренд само за жене - рекао је Шон Грин, руководећи у Минијевој кинеској централи.

Потражња за Минијевим возилима у Кини већа је за 18 одсто него лани. Најмногољудија земља на свету четврто је најважније тржиште за британски бренд, после Сједињених Америчких Држава, Велике Британије и Немачке. Највећи конкурентни омаленом острвском аутомобилу су Даимлеров Смарт, Фиат 500 и Volkswagenova Буба, које је Мини надмашио у Кини, продавши 11.400 аутомобила у мају.

Да би привукли јачи пол у Минију су "започели рекламну кампању која има мужевнији тон", изјавио је Грин. Један такав пример је документарни филм о путу кроз забачене и тешко проходне кинеске пределе у Минију, кроз Тибет и крај падина Хималаја.