RENAULT: Скок продаје 4.7 одсто
Упркос паду потражње у земљама у развоју, француска компанија амортизовала је потенцијални губитак на тржиштима у Европи.
Renault је у првих шест месеци 2014. продао 4.7 одсто више аутомобила него прошле године. Преведено у цифре, француска фирма је удомила 1.365.418 возила и држи треће место по броју продатих возила на простору између Урала и Атлантског океана.
САМ(О) НАПРЕД: Мерцедесов самоходан камион (ВИДЕО)
Кинески возачи годишње изгубе девет дана у гужвама
Човек се куне да га је пас одвезао до продавнице (ВИДЕО)
Европска тржница откупила је 18 процената више јединица него лани. Највећи раст, не само у оквиру групације, већ и међу конкуренцијом у Европи, забележила је Dacia (13 одсто).Ван Старог континента забележен пад од 9 стотих, а највећи суноврати десили су се у Африци и азијско-тихоокеанској регији, где је продаја смањена за 15, одсносно 12 стотих.
После Француске, најважније тржиште за Renault је Бразил који је потиснуо Русију на треће место. Немачка и Италија комплетирају првих пет места. Захваљујући напретку у продаји, акције компаније добиле су вредност већу за 2.5 одсто.
У претходних годину, две, већину аутомобилских произвођача од навале економске кризе чувала је појачана тражња у земљама у развоју. Ове године, барем у случају Renaulta, прича се изокренула. Док су земље Трећег света смањиле апетит за возлима француске фирме, домаће и европско тржиште амортизовало је промену.