Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

УРУШАВАЊЕ ИМПЕРИЈЕ? Најгори дан у историји Фејсбука!

27.07.2018. 10:43
Пише:
Србија Данас
Fejsbuk oko
Фејсбук око / Извор: Профимедиа

Суноврат.

Фејсбук је доживео свој најгори дан у историји јуче, када је вредност деоница ове компаније пала за 19 одсто, пише CNN.

Вредност деоница Фејсбука је пала када су службеници упозорили да ће се успорити раст прихода док се фирма фокусира на приватност корисника.

У тржишној вриједности Facebook је изгубио око 119 милијарди долара, што представља највећи забележени губитак једне компаније у једном дану, објавио је Ројтерс.

Форбс је објавио да је овај губитак власника Марка Закерберга коштао чак 16 милијарди долара, због чега је одмах пао на попису најбогатијих људи света с четвртог на шесто место.

Facebook
Facebook / Извор: Профимедиа/илустрација

Главни финанцијски службеник Фејсбука Дејвид Венер изјавио је да компанија ставља приватност на прво место, након скандала с крађом података компаније "Цамбридге Analytica", који је изазвао бес корисника и истраге Фејсбука широм света.

Венер је рекао да ће се Фејсбук више бавити развојем елемената као што су приче (Сториес) које корисници објављују на профилима. То ће успорити раст прихода, јер Фејсбук више зарађује на obaveštenjima (News Феед), него на својим осталим производима.

Фејсбук је изјавио да ће потрошити много новца да би постигао своје циљеве. Венер је рекао да ће они уложити милијарде долара у побољшање сигурности после скандала са злоупотребом података корисника и оптужби за омогућавање ширења лажних вести и утицања на изборе.

Претходни најгори дан Фејбука био је 27. јул 2012, када је вредност деоница пала за 11,7 одсто. Компанија тада није успела да увери инвеститоре да може да продаје мобилно оглашавање, које сада чини 91 посто прихода Фејсбука од оглашавања.