Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

Живи ли Србија у мрежном добу или каска: Милоје Секулић клијентима отвара врата "дигиталног царства" (ВИДЕО)

24.12.2019. 12:13
Пише:
Србија Данас
Miloje Sekulić
Милоје Секулић / Извор: Фото: Приватна архива

По угледу на светске метрополе и Београд је кренуо на своје дуго путовање кроз дигитализацију

"Дигитални Београд" будућност је свих грађана Србије, а његов препород кроз путеве дигитализовања спроводе многобројни научници, уметници, предузетници, али и установе које кроз свој рад представљају ново дигитално доба. 

Оснивач дигиталне агенције "Хомепаге" Милоје Секулић са својим тимом свакодневно доприноси усмеравању компанија да уплове у дигиталну сферу и са њима раде на што бољој изградњи дигиталног идентитета. 

Изложба "Пројекат Југославија" смели искорак у ново доба: Музеј Југославије представио атипичну поставку (ВИДЕО)

Изложба "Пројекат Југославија" смели искорак у ново доба: Музеј Југославије представио атипичну поставку (ВИДЕО)

Млади тим из Србије створио софтвер за вештачку интелигенцију: Решење свих пословних проблема (ВИДЕО)

Млади тим из Србије створио софтвер за вештачку интелигенцију: Решење свих пословних проблема (ВИДЕО)

Ништа више није далеко: Мултимедијална изложба "Србија 2019. – година инфраструктуре" покретач дигиталног доба (ВИДЕО)

Ништа више није далеко: Мултимедијална изложба "Србија 2019. – година инфраструктуре" покретач дигиталног доба (ВИДЕО)

У дигиталној ери, компаније у Србији препознају значај дигитализовања својих бизниса, а најбољи пут којим треба да иду јесте тај да се за реализацију тако озбиљног пројекта обрате стручњацима и специјализованим агенцијама. Како истиче интернет консултант Милоје Секулић, пословна сфера у Србији доживела је своју трансформацију и приметна је потреба за новим каналима оглашавања, а препознаје се и огроман потенцијал коју дигитална сфера нуди. 

-У претходних пар година прошло се кроз дигиталну трансформацију, односно кроз систематично укључивање дигиталних канала у своје активности. Суштински се у овом свету дигитала дешава “креативна трансформација, јер клијенти уочавају визуелно, осећај и акцију која се дешава у оквиру “дигитала”. Нисмо сви на интернету, али нису ни у Јапану сви онлајн, они који нас занимају, који имају буџете, бизнис, њихови потрошачи јесу на Интернету и јесу дигитални. Дигиталних агенција као таквих нема, већ су то маркетиншке агенције и сви се негде налазимо на пола пута, што је јако добро -  рекао је Милоје Секулић. 

У свету је приметан раст интернет корисника и потреба за дигиталним сферама комуницирања, а нема одступања од тога ни у Србији. Свако ко је на тржишту има могућност да своје пословање пласира било где и у било ком тренутку кроз "дигиталне токове", крајњи корисници то од њих и очекују. Процес дигитализације улази у фазу када се не поставља питање да ли планирате да наступате дигитално, већ када сте то започели.  

Miloje Sekulić
Милоје Секулић / Извор: Фото: Приватна архива

-Не може се проћи кроз процес дигитализације, као што не постоје кампање на “дигиталу” већ постоји присуство. Процес дигитализације је нешто што се континуинирано догађа, не може се проћи кроз тај процес. Питање је када почети тај процес, одговор је -  “требало је то јуче да урадите”, али ипак сваки тренутак је добар. У овом тренутку, у Србији је распоред канала комуникације такав да је на првом месту телевизија, а дигитал је дошао на друго место по финансијском улагању, нема велике разлике између нас и светских трендова. Једна колегиница је рекла праву ствар, а то је да Интернет никада неће бити мањи, само ће бити све више корисника. Нонсенс је да старији људи не користе Интернет, то више није истина. То више није тренд, то је потреба - истакао је оснивач дигиталне агенције “Хомепаге” Милоје Секулић.

Као дугогодишњи стручњак, Милоје Секулић и њего тим, истичу да је за њих најбољи клијент онај који зна коме да се обрати за помоћ, као и онај који заједно са њима планира и спроводи договорено. 

-Савршен корак за сваког клијента је да дође и каже: мени треба помоћ, ја сам дигитално неписмен. Када то признају, можемо даље да градимо. Суштински, сваки пут којим кренемо је добар, седне се, направи план и стратегија дигиталног присуства и даље се ради на томе. Први корак је рад на сајту, то је мултимедијални канал и стратешки је важан - наводи Секулић. 

Више о дигитализовању пословања и раду дигиталних агенција из угла Милоја Секулића можете погледати у следећем видео снимку:

Завирите у виртуелни свет највећег српског научника: Дигитално доба донело могућност шетње руку под руку са Теслом (ВИДЕО)

Завирите у виртуелни свет највећег српског научника: Дигитално доба донело могућност шетње руку под руку са Теслом (ВИДЕО)

Место на ком тајне Црњанског, Киша, Предића остају спашене од заборава: Удружење "Адлигат" дигиталним корацима чува историју (ВИДЕО)

Место на ком тајне Црњанског, Киша, Предића остају спашене од заборава: Удружење "Адлигат" дигиталним корацима чува историју (ВИДЕО)

Публици на дохват руке: Путања од аналогног ка дигиталном ходницима Музеја науке и технологије (ВИДЕО)

Публици на дохват руке: Путања од аналогног ка дигиталном ходницима Музеја науке и технологије (ВИДЕО)

Српски научници у дигиталном добу створили "ТЕСЛАГРАМ": Уз овај изум цео свет је безбедан! (ВИДЕО)

Српски научници у дигиталном добу створили "ТЕСЛАГРАМ": Уз овај изум цео свет је безбедан! (ВИДЕО)

Народни музеј чува благо Србије: Дигитализацијом годинама спашавају историјско наслеђе (ВИДЕО)

Народни музеј чува благо Србије: Дигитализацијом годинама спашавају историјско наслеђе (ВИДЕО)