Највећи радови у последњих 30 година: Београд наставља са великим инфраструктурним пројектима
Александар Шапић, градоначелник Београда, најавио је наставак изградње, реконструкције и проширења београдских улица и булевара, истичући да се у последњих неколико година радило на модернизацији саобраћајних токова, што је, према његовим речима, раније било запостављено.
– Проширени су Булевар Зорана Ђинђића, Вишњичка улица, Тошин бунар, Земунска улица, Николе Добровића и многе друге саобраћајнице. Наша амбиција је да, у оквиру могућности, променимо саобраћајна решења јер се Београд у последњих десет година значајно променио. Улице су данас преоптерећене возилима, што ствара озбиљне саобраћајне гужве. Иако Београд још нема метро као основни облик превоза, ми радимо на томе да смањимо гужве и успоримо саобраћајну загушеност до тренутка када ће метро постати свакодневна стварност. Ове промене су видљиве свакоме, а само они који не желе да виде могу да их игноришу – рекао је Шапић.
Градоначелник је такође нагласио да је у последње две године реконструисано више од 500 улица у Београду, што је значајан корак у побољшању саобраћајне инфраструктуре. Он је обећао да ће се радови наставити и да ће интензитет радова бити највећи у последњих 30 година.
– Ове године ћемо бити у фази највећих радова на инфраструктурним пројектима које Београд памти. Због припрема за „EXPO”, који ће бити кључни за даљи развој града, сви инфраструктурни радови биће интензивирани. До краја мандата ове градске управе Београд ће доживети значајне промене, које ће бити једне од највећих у последњих 20 година. Наставићемо да улажемо у инфраструктуру, а нарочито у пројекте попут новог српског моста и тунела који повезује Економски факултет са делом Булевара деспота Стефана, који води ка Панчевачком мосту – изјавио је Шапић.
Он је такође додао да је динамичност радова побољшана након почетних проблема са обимом радне снаге, када је око тридесет људи било ангажовано на овим пројектима. Уколико све буде ишло по плану, Београд би могао да добије нови мост преко реке Саве до краја 2026. године, односно почетком 2027. године.
– Инфраструктура је један од кључних приоритета градске управе, а све ове промене у саобраћају и изградњи нових објеката ће допринети бољој повезаности и квалитетнијем животу грађана Београда. Наставићемо да радимо на томе како би Београд постао модеран, ефикасан и лакши за живљење – закључио је Шапић
Пројекат је финансиран из буџета Града Београда. Ставови изнети у подржаном медијском пројекту нужно не изражавају ставове органа који је доделио средства.