Najveći radovi u poslednjih 30 godina: Beograd nastavlja sa velikim infrastrukturnim projektima
Aleksandar Šapić, gradonačelnik Beograda, najavio je nastavak izgradnje, rekonstrukcije i proširenja beogradskih ulica i bulevara, ističući da se u poslednjih nekoliko godina radilo na modernizaciji saobraćajnih tokova, što je, prema njegovim rečima, ranije bilo zapostavljeno.
– Prošireni su Bulevar Zorana Đinđića, Višnjička ulica, Tošin bunar, Zemunska ulica, Nikole Dobrovića i mnoge druge saobraćajnice. Naša ambicija je da, u okviru mogućnosti, promenimo saobraćajna rešenja jer se Beograd u poslednjih deset godina značajno promenio. Ulice su danas preopterećene vozilima, što stvara ozbiljne saobraćajne gužve. Iako Beograd još nema metro kao osnovni oblik prevoza, mi radimo na tome da smanjimo gužve i usporimo saobraćajnu zagušenost do trenutka kada će metro postati svakodnevna stvarnost. Ove promene su vidljive svakome, a samo oni koji ne žele da vide mogu da ih ignorišu – rekao je Šapić.
Gradonačelnik je takođe naglasio da je u poslednje dve godine rekonstruisano više od 500 ulica u Beogradu, što je značajan korak u poboljšanju saobraćajne infrastrukture. On je obećao da će se radovi nastaviti i da će intenzitet radova biti najveći u poslednjih 30 godina.
– Ove godine ćemo biti u fazi najvećih radova na infrastrukturnim projektima koje Beograd pamti. Zbog priprema za „EXPO”, koji će biti ključni za dalji razvoj grada, svi infrastrukturni radovi biće intenzivirani. Do kraja mandata ove gradske uprave Beograd će doživeti značajne promene, koje će biti jedne od najvećih u poslednjih 20 godina. Nastavićemo da ulažemo u infrastrukturu, a naročito u projekte poput novog srpskog mosta i tunela koji povezuje Ekonomski fakultet sa delom Bulevara despota Stefana, koji vodi ka Pančevačkom mostu – izjavio je Šapić.
On je takođe dodao da je dinamičnost radova poboljšana nakon početnih problema sa obimom radne snage, kada je oko trideset ljudi bilo angažovano na ovim projektima. Ukoliko sve bude išlo po planu, Beograd bi mogao da dobije novi most preko reke Save do kraja 2026. godine, odnosno početkom 2027. godine.
– Infrastruktura je jedan od ključnih prioriteta gradske uprave, a sve ove promene u saobraćaju i izgradnji novih objekata će doprineti boljoj povezanosti i kvalitetnijem životu građana Beograda. Nastavićemo da radimo na tome kako bi Beograd postao moderan, efikasan i lakši za življenje – zaključio je Šapić
Projekat je finansiran iz budžeta Grada Beograda. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.