Нови детаљи истраге: Возилом слетели с пута директно у бетонски пропуст код Чачка - ево шта је показало вештачење (ФОТО)
Возило којим је управљао сада покојни Александар Масалушић, а које је слетело са пута у бетонски пропуст, било је технички исправно, утврдило је саобраћајно вештачење.
Према доступним информацијама, управо због тога постоји основана сумња да је мушкарац одговоран за своју смрт, али и смрт девојке Ане Радовић која је била са њим у возилу на путу ка Београду.
Саобраћајна несрећа се, подсетимо, догодила 23. новембра, на магистралном путу Чачак - Пожега, када је возило марке "ауди SQ", којим је он (37) управљао - слетело са пута и упало у бетонски пропуст. Тада су, на лицу места страдали возач и девојка (20), која се налазила на месту сувозача, а несрећа је откривена тек 26. новембра, три дана касније, када су и пронађена њихова тела.
Према сазнањима, аутомобил "ауди SQ" био је исправан, те неисправност возила не може бити узрок ове трагедије, потврђено је из ОЈТ у Чачку.
- Из налаза сталног судског вештака саобраћајне струке произилази да су, због обима деформација на чеоној страни возила ударцем у бетонски зид уништени сви елементи копчног система, управљач механизма и електронике, па да није могуће утврдити стање ових система у тренутку незгоде. Размишљајући да се ради о возилу новије израде и да је његово стање надпросечно, те да су као последица судара одређивали безбедности система у виду ваздушних јастука, са великом вероватноћом се може тврдити да силазак возила ван коловоза није последица техничке неисправности - пише у одговору Основној јавног тужилаштва у Чачку.
Аутомобил имао зимске гуме
Спекулисало се да је могући узрок саобраћајне несреће то што је возило имало летње гуме. Међутим, тужилаштво је у ранијем одговору демантовало и те претпоставке.
- Прегледом возила од стране сталног судског вештака саобраћајне струке констатовано је да су на возилу били зимски пнеуматици, прописане дубине шаре - наводи се одговору ОЈТ у Чачку.
Неприлагођена брзина на клизавом путу у лакат кривини
Незванично, сумња се да је до несреће дошло због неприлагођене брзине на клизавом магистралном путу пуном ткзв. лакат кривина. Чекају се додатни подаци судског вештачења који би показали колико се тачно возило кретало брже него што је дозвољено. Према речима извора, потребно је знатно више времена за реконструкцију саобраћајне несреће и вештачење брзине којом се возило кретало.
Три дана потраге за телима
Подсетимо, девојка је кренула 23. новембра, из породичног дома на Златибору за Београд, како би платила предстојеће испите на Правном факултету. Она се тог дана чула са братом око 18.45, након чега се није јављала родитељима на телефон који је био доступан наредних 14 сати.
Према тврдњама њеног оца, мајка је пријавила нестанак девојке 24. новембра. Полиција, рониоци и спасиоци претраживали су језеро Међувршје као и Западну Мораву 25. новембра. Међутим, тела ње и мушкарца пронађена су тек 26. новембра.
Ватрогасци једва извукли смрскани аутомобил
Кад је место несреће коначно откривено после три дана, "ауди" је био толико тесно "спакован" у бетонски пропуст да је то драстично отежало извлачење смрскане каросерије са телима. Морали су да га везују по средини и тек после неколико покушаја успели су да га подигну дизалицама.
Србија Данас/Блиц