Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

"Био сам удаљен 90 секунди од смрти! Порука ми је спасла живот" ИСПОВЕСТ ПРОФЕСОРА КОЈИ ЈЕ ПРЕЖИВЕО МАСАКР НА ШРИ ЛАНЦИ (ВИДЕО)

22.04.2019. 19:22
Пише:
Србија Danas/Index.hr
Šri Lanka
Шри Ланка / Извор: Реутерс

Киеран Арасартнам је био у хотелу Шангри-Ла у време кад је нападнут ресторан на његовом другом спрату.испов

Хотел у којем је боравио један је од нападнутих хотела и цркава. У нападима је погинуло 290 особа, а око 500 људи је повређено.

Овај факултетски професор који се са Шри Ланке пре 30 година одселио у Британију каже како је прво чуо нешто што је звучало као грмљавина. Каже да је почео да трчи с 18. спрата према приземљу.

"ДОБИЛИ СМО ИНФОРМАЦИЈЕ О МОГУЋИМ НАПАДИМА!" Зашто су власти у Шри Ланки избегле УПОЗОРЕЊА?! (ФОТО/ВИДЕО)

Још једна НЕСРЕЋА у престоници Шри Ланке! ЕКСПЛОДИРАО камион недалеко од цркве! (ВИДЕО)

Полиција Шри Ланке је пронашла 87 детонатора на главној аутобуској станици Коломба!

Преживео је захваљујући поквареној труби на аутомобилу и једној Ватсап поруци. Своје је искуство поделио на Фејсбуку.

- Још један варварски терористички чин на човечанство, овај пут на ускрсну недељу. Био сам удаљен 90 секунди од смрти. Смрт ми је покуцала на врата, ја сам преживео, али су многи изгубили животе. Та столица са леве стране је место гдје сам требао седети у 9 ујутро кад је бомба експлодирала. Ја и моја породица у прошлости смо тамо много пута седели - прича овај професор.

- Омела ме порука у 8:36. Пријатељ ми је послао поруку, а возачу аутомобила труба није радила. Мој возач је био на путу на доручак који смо договорили за 9 сати, па да хотел напустимо у 9:30. Како је возио према хотелу, тако му се покварила труба. Отишао је да промени аутомобил јер је на Шри Ланки немогуће возити без трубе. То га је задржало 45 минута. У 8:36 добио сам поруку од пријатеља који је био на аеродрому и који ми је захваљивао на боравку, а ја сам се нашалио с њим да сада могу и закаснити на доручак када више нисам на "скандинавском сату". Он воли да доручкује у 8:30, а ја сам више лењ па идем око 9 сати - пише преживели мушкарац.

Дакле, прво је добио поруку од пријатеља због које није раније изашао из собе. А онда је сазнао да ће и возач каснити на доручак па му се није журило.

Надаље, још се нешто, како пише, догодило у међувремену.

ОБЈАВЉЕНО КО СТОЈИ ИЗА МАСАКРА НА УСКРС

ПОТРЕСНО! Ништа није слутило на трагедију: Пре погибије ћерка милијардера објавила ДИРЉИВУ ФОТОГРАФИЈУ (ФОТО)

Американци издали саоштење након напада на Шри Ланки: Ова места су могуће мете! Терористи не мирују

- У 8:45 сам отворио врата и кренуо на доручак. Треба ми пет минута од собе до доручка. Нешто ме омело, вратио сам се у собу по кредитну картицу. Размакао сам завесе и искључио знак "не узнемиравај" како би могли очистити собу док сам на доручку. Тада је експлодирало. Прво сам помислио да је грмљавина, погледао сам напоље и видео да нема ништа. Неколико минута касније чула се друга експлозија. Тада су се огласили противпожарни аларм и звоно за евакуацију. Погледао сам доле кроз прозор и угледао хаос. Знао сам да нешто није у реду. Почео сам да трчим од 18. спрата до приземља. Кад сам стигао до трећег, тада сам схватио колико је ситуација лоша. Крви је било свугде, децу су носили на рукама, тотална паника - сећа се он.