ЉУДИ ЋЕ СЕ РАЂАТИ НА ЦРВЕНОЈ ПЛАНЕТИ?! Нек закмечи и на Марсу, научници ФРАПИРАЛИ свет новим открићем

14.06.2021. 17:19
Србија Danas/New York Пост
Sperma na Marsu
Сперма на Марсу / Извор: Фото: Shutterstock/Profimedia

Стручњаци су раније веровали да ће свемирско зрачење уништити сперму

Нема потребе да откривамо нове облике живота на Марсу, не када бисмо могли да направимо свој. Научници су открили да сперма потенцијално може преживети на Марсу стотинама година, што значи да би људи могли да се репродукују на Црвеној планети у будућности.

ЕГИПАТ спустио цене! ХУРГАДА на 10 ноћи - All инцлусиве од 485€

ДОКЛЕ ГОД БУДЕ МОГАО ЧУВАЋЕ И ЈАЧАЋЕ ДРЖАВУ: Путин открио шта чека Русију после његовог одласка са власти

ПУТИН ЗАЛЕДИО АМЕРИЧКОГ НОВИНАРА: Замислите да пошаљемо војску до ваших граница (ВИДЕО)

- Ова открића су од суштинског значаја за човечанство да напредује у свемирској ери - рекао је водећи аутор истраживања професор Сајака Вакајама, научник са јапанског универзитета Јаманаши, за "Daily Mail".

Међутим, према истраживању објављеном у петак у часопису "Сциенце Адванцес", ниједан човек не би уживао у име науке. Уместо тога, научници су проучавали ефекте зрачења на серију сперме миша која је била замрзнута сушена и чувана на Међународној свемирској станици (ISS) шест година.

Стручњаци су раније веровали да ће свемирско зрачење уништити сперму, онемогућавајући узгој - или чак узрокујући рак.

Међутим, нова анализа открила је да је репродуктивна течност глодара била потпуно здрава након свог међузвезданог боравка. Чак и њихово подвргавање рендгенским зрацима на Земљи није утицало на плодност.

- Добијено је мноштво генетски нормалних потомака - рекао је Вакајама, чији тим процењује да би смрзнуто осушено семе могло трајати до 200 година на ISS-u.

Ова открића о свемирском сексу могла би се показати великим кораком у циљу да постанемо међупланетарни облик живота, нешто што научници сматрају све неопходнијим у светлу смањења ресурса, известио је "Сциенце Тимес".

- Када дође време за миграцију на друге планете, мораћемо да одржимо разноликост генетских ресурса, не само за људе већ и за кућне љубимце и домаће животиње - рекао је Вакајама за наше међугалактичке планове размножавања.

Није сперма једина ствар која може дуже време преживети вакуум простора. Тардигради - такође познати и као "водени медведи" - могу наводно да живе 30 година без хране и воде и да поднесу температуре од 302 степена Фаренхајта, што је навело истраживаче да закључе да би ови микроскопски суперхероји могли да преживе и на другим планетама.