Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Звечан

МИСТЕРИЈА СРУШЕНОГ БОИНГА 737 И ДАЉЕ ТРАЈЕ: Преживелих нема, а ЈЕДНА СТВАР збуњује истрагу!

23.03.2022. 08:09
Пише:
Србија Данас/Новости
Avion
Авион / Извор: Профимедиа

Управо је начин на који се летелица обрушила са неба покренуо лавину теорија о узроку несреће.

После пада авиона кинеске авио-компаније "Чајна истерн ерлајнс", у којем су била 123 путника и девет чланова посаде, нису пронађени преживели, а истрага се, како је изјавио Џу Тао, директор за безбедност у ваздухопловству у Управи за цивилно ваздухопловство Кине, суочава са много потешкоћа због тешког оштећења летелице.

ДРАМА НА НЕБУ! Суседи због дојаве о бомби у летелици дигли ловце

ДРАМА НА НЕБУ! Суседи због дојаве о бомби у летелици дигли ловце

БИВША ПРВА ДАМА АМЕРИКЕ ПОЗИТИВНА НА КОРОНУ: Апеловала на грађане да приме бустер дозу

БИВША ПРВА ДАМА АМЕРИКЕ ПОЗИТИВНА НА КОРОНУ: Апеловала на грађане да приме бустер дозу

СИН (3) УПУЦАО МАЈКУ Пронашао пиштољ у породичним колима, уследила је ТРАГЕДИЈА

СИН (3) УПУЦАО МАЈКУ Пронашао пиштољ у породичним колима, уследила је ТРАГЕДИЈА

- На основу тренутно доступних информација, немамо јасну процену узрока несреће - рекао је Тао.

Истовремено, кинески државни медији преносе да се сада интензивно трага за "црном кутијом" и да ће за њено проналажење бити ангажовани и дронови.

Док не буде пронађена и одгонетнут узрок ове трагедије, остаће отворено питање како је могуће да је овај авион са лета МУ 5735 падао готово вертикално, што су и очевици забележили камерама својих телефона.

Управо је начин на који се летелица обрушила са неба покренуо лавину теорија о узроку несреће, а коментарисали су је и пилоти и стручњаци за авио-саобраћај.

- Изузетно је ретко да авион пада у том, готово вертикалном положају - рекао је за "Саут Чајна монин пост" Хуан Браун, пилот "боинга 777" и популарни влогер о авијацији који анализира ваздушне инциденте.

И Жан-Пол Троадек, бивши директор француског Бироа за истраживање и анализу безбедности цивилног ваздухопловства, рекао је агенцији Франс прес да су подаци "веома необични", али је нагласио да је прерано да се доносе закључци.

Стравична несрећа догодила се у понедељак, а "боинг 737-800" једне од три водеће кинеске авио-компаније летео је из града Кунминг у западној провинцији Јунан за индустријски центар Гуангџоу на источној обали земље. Полетео је око 6.11 ујутру по средњоевропском времену, а изнад града Вуџуа са радара је нестао у 7.20, на висини од 8.869 метара и при брзини од 696 километара на час.

Неколико секунди касније пао је у планинској области Гуангси.

"Камиказе"

Због начина пада авиона, у медијима и на друштвеним мрежама има и теорија о "пилоту камикази" уз подсећање на случајеве из последњих 10 година.

Најпре на пилота немачке компаније "Џерман вингс" који је марта 2015. пао у Француским Алпима, осумњиченог да је намерно изазвао несрећу у којој је погинуо са 149 путника и чланова посаде, као и на новембар 2013. када је пилот авиона компаније ЛАМ из Мозамбика намерно срушио "ембраер 190" у североисточној Намибији.

Вратио висину, па наставио да "рони"

На неуобичајено сурвавање авиона упућују и подаци сајта за праћење авиосаобраћаја "Флајрадар", који показују да је авион летео на око 8.900 метара, када је изненада почео да се спушта.

Након што је накратко повратио висину на око 2.000 метара, наставио је да "рони", спуштајући се скоро 9.450 метара у минути последњих неколико секунди пре него што се срушио.